“Gezellige cocktailbar”

Geclassificeerd als nr. 541 van 1.421 Restaurants in Rotterdam
Wijk: Cool
Wijk: Cool
8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Via een blog over de beste cocktailbars van Rotterdam terecht gekomen bij Amehoela. Prima cocktails en leuk dat er een dj draaide, voegt altijd net wat toe aan een avondje gezellig cocktails drinken!

Datum van bezoek: juli 2021

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De planning was om hier te gaan eten. Maar bij nader inzien van de kaart zijn we ergens anders gaan dineren.
We hebben hier drankjes gedaan en wat te snacken. De cocktails zijn erg goed en vielen in de smaak bij de dames in ons gezelschap en de gintonics waren ook prima. Goede en sympathieke bediening, dus zeker een aanrader om hier te crashen, eventueel ook later op de avond!

Datum van bezoek: augustus 2020
11 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime keuze in heerlijke cocktails en bites. Voor echt diner moet je tussendoor misschien even Chinezen bij de buren, maar super gezellig, leuk terras en fijne bediening.

Datum van bezoek: juli 2020
18 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen om wat te eten en te drinken. Ik lees in de recensies wat reavties over dat het vooral leuk is om wat te drinken. Wij hebben ook echt lekker gegeten! De kaart is niet uitgebreid maar prima keuzes. Het eten was allemaal erg lekker en de cocktails waren heerlijk. Lekker muziekje op de achtergrond en gezellig druk, wij hebben een leuke avond gehad!

Datum van bezoek: januari 2020
24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga hier wel heen als:
- je zoekt naar een gezellig plek om een drankje te doen
- je zin hebt in cocktails

Ga hier niet heen als:
- je snel iets wilt eten
- je uitmuntend Mexicaans eten verwacht

Op zich ziet Amehoela er gezellig uit en dat is het ook. Bediening had (zeker boven) echter weinig aandacht voor haar gasten. Daarnaast moesten we anderhalf uur wachten op een simpele burrito en wat frietjes. Over die (vegetarische) burrito: die was flauw van smaak en vooral gevuld met rijst, met hier en daar een verdwaalde maïskorrel en wat kaas. Doet vermoeden dat men heeft willen besparen op ingrediënten (wat jammer is). Gelukkig was er pittige mayonaise om de boel wat op te fluffen. De kaart op hun website is overigens achterhaald (prijzen zijn inmiddels hoger), en de fancy gerechtjes van de foto zijn nergens te bespeuren. Kortom: ben je op zoek naar fantastisch eten dan moet je hier niet zijn, maar voor een drankje is Amehoela prima geschikt (en ga dan vooral beneden zitten).

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Amehoela bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Amehoela geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.