“Lekker maar moet tegen wachten kunnen”
Beoordeling van Restaurant The Walk'In Fish

Restaurant The Walk'In Fish
Reserveren met
Restaurant The Walk'In Fish is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 108 van 1.251 Restaurants in Rotterdam
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was lekker. Bediening was vriendelijk maar soms moeilijk te verstaan. Bij het afreken 45 min moeten wachten op de rekening.

XanderRodrigues, Eigenaar van Restaurant The Walk'In Fish, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2018

Beste samdS1749GK,

wat vreemd? Wij snappen uw recensie niet echt?
Lijkt ons zo vreemd dat u 45 minuten heeft gewacht op de rekening.
Het kan best zijn dat 1 van de gastheren of gastvrouwen het even was vergeten,
maar dan neem ik aan dat u het na 5 min of misschien 10 min nogmaals vraagt en niet
45 min wacht? Graag vraag ik u of u de recensie wilt aanpassen omdat het nu lijkt alsof u
op het eten lang heeft moeten wachten en dat is niet het geval.
Ik hoop op uw begrip hiervoor.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goede eten en geweldige wijnen. Aardige personeel. Gewoon super leuke restaurant. Echte aanrader.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke visgerechten
90 wijnen per glas
Goede service, vriendelijk en snel
Mooie en uitdagende combinaties van seizoensproducten

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij en hartelijk ontvangen. Prachtige kaart en gekozen voor onze favoriet: verrassingsmenu. Goed bereide vis met soms rare dingetjes zoals ijs van groene curry. Interessante wijnen er bij. Wijnen die ik op zich niet zou kiezen maar die in combinatie met de gerechten precies goed waren

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het leven verdient soms een traktatie, deze kan je vinden op het witte de Withplein aan de Schiedamse vest. Walk’in fish is een restaurant waar alles klopt.

We begonnen met een aperitief, ik nam de cava, die vers uit de Magnum werd geschonken en mij heel gelukkig maakte. Aangevuld met wat brood en 4 Zeeuwse platte, begonnen wij aan onze avond.

We besloten om voor het 4 gangen luxe te gaan met een uitbreiding van 1 gang.

Vooraf kregen we een uitstekende tartaar van YellowFin tonijn met knoflookmayonaisse, een poeder van zwarte olijf en een krokantje van lasagne. Hier kregen wij een Spaanse witte wijn bij, de naam is mij even ontschoten, die was perfect. Deze wijnspijs combinatie was een 10.

Na het entree kregen we de bouillabaisse, vergezeld met een wilde gamba, kabeljauw, makreel, rouille en heek. Hierbij dronken we een riesling, weer een schot in de roos.

Na de bouillabaisse kregen we, soft shell crab (zeer smakelijk), polenta, avocado, zeebaars en een klein beetje bisque. De wijn bij dit gerecht was weer subliem, we kregen een prachtige houtgelagerde verdejo, die door de mâitre sommelier, zeer goed werd uitgelegd.

Als piece kregen we asperges, beurre blanc, spinazie, kabeljauw, coquille en een hele lekkere puree waar de naam van mij ontschoten is. De wijn was een pinot noir, je zal het wel raden, weer perfect.

We wilden eigenlijk, voor het dessert toch nog even een plakje eendenlever en zwezerik nuttigen, ook dit was geen probleem. De zwezerik kregen we met een coating van knapperige quinoa, geweldige sjalotjes met bruine suiker en aceto balsamico en natuurlijk de eendenlever. Hierbij dronken we een Italiaanse wijn, fantastisch.

Als dessert kregen we een crème brulee van champagne, witte chocola en kaviaar. Dit was een zeer verrassende combinatie, de mâitre-sommelier vertelde over de fout die een keer gemaakt werd, er was kaviaar te veel en een dessert verkeerd besteld. Terwijl dat op de pas staat, begint het personeel smakelijk te genieten van de crème brulee en de kaviaar. Ook samen proeven dus, en zo is het dessert ontstaan. Hierbij dronken wij overigens een prachtige champagne.

Nog een plankje kaas gedeeld met het gezelschap, verwend met niet 1 maar 2 prachtige port. Een witte port voor de eerste twee kazen en een rode vintage voor de laatste twee, als u moet begrijpen begon ik tijdens het dessert al dubbel te zien, laat staan na deze twee port.

Om af te sluiten, een goede espresso en een geweldige rum, als kers op de taart, zette hij nog wat huisgemaakte friandises op tafel.

Zoals je kan lezen hebben wij een onvergetelijke avond gehad, het eten was goed, de wijn perfect en de ambiance subliem. Petje af voor de Maître-Sommelier en zijn team, en chapeau voor het keukenteam.

Kortom wil je lekker eten, hou je van vis en ben je gek op wijn, ga dan naar restaurant The Walk’in Fish.

Reizigers die Restaurant The Walk'In Fish bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Restaurant The Walk'In Fish geweest? Deel je ervaringen!