“Top”
Beoordeling van Ortam BBQ

Ortam BBQ
Reserveren met
Ortam BBQ is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 448 van 1.273 Restaurants in Rotterdam
Beschrijving: Ben jij een echte vleesliefhebber die geniet van tafelen in een moderne en huiselijke omgeving? Dan zit je bij Ortam BBQ goed. Terwijl jij aan tafel je vleesgerechten grilt onder het genot van onze overheerlijke mezzes, zorgt de typische mediterrane gastvrijheid voor een onvergetelijke avond. Ortam BBQ is niet zomaar een restaurant, maar een complete en onvergetelijke beleving in een mooie ambiance. Een all-you-can-eat barbecue restaurant waar je onbeperkt aan tafel vleesgerechten kunt grillen.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi interieur, goede bediening, lekker eten, wel goed op voorhand reserveren. Soep. Meze, je krijgt een schaal met verschillende soorten vlees. Eenmalig scampi spiezen en frieten en sla. Dessert naar keuze

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit moderne halal restaurant bevindt zich in Rotterdam dichtbij Kop van Zuid. Op een doordeweekse dag ben ik hier met vrienden gaan steengrillen. Het concept is simpel, je zit aan een tafel met in het midden een steengril en je krijgt diverse stukken en groenten die je daarop kan grillen. Het is onbeperkt maar de lamskoteletten en garnalen krijg je maar één keer. Het eten was okay maar niets bijzonder. Vooraf kregen we een linzensoep die okay smaakte. De creme brulee als toetje was erg lekker. We betaalden ongeveer €32,50 per persoon. Voor de deur kan je na 18:00 gratis parkeren.

Joyce v, Eigenaar van Ortam BBQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2018

Beste Ronald,

Bedankt voor het delen van uw ervaring, alleen wil ik u wel even attenderen op het woord steengrill want dat is het niet. Het is een bbq die in het midden van de tafel zit met echte houtskolen erin waar u zelf u eigen vlees/vis/groente grilt.

Ortam BBQ

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mocht je is een keer lekker veel willen eten dan is dit een goed idee. Je kan onbeperkt je eigen vlees grillen. Voorgerechten, het vlees en het nagerecht vonden wij erg lekker! Medewerkers zijn erg vriendelijk en je wordt gelijk geholpen. Hiernaast hadden wij het wel heel erg warm door de bbq, wat normaal is. Een tip voor ons en voor anderen die er in de toekomst heengaan, lekker dun aandoen.

14 januari 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Vriendelijke en kundige bediening.
Veel keuze in zowel vlees als vis. Ook de bijgerechten waren heel lekker.
Zeker voor herhaling vatbaar, echt een aanrader.
Cor en Sylvia Bak

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn vandaag voor het eerst hier geweest en het was erg leuk. Zeker een aanrader! Het personeel is zeer vriendelijk en attent. Het eten is heerlijk en het concept erg origineel en leuk.

Reizigers die Ortam BBQ bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Ortam BBQ geweest? Deel je ervaringen!