“Mooie vlucht”
Beoordeling van Lion Air

Lion Air
Geclassificeerd als nr. 13 van 46 Outdooractiviteiten in Rotterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Fly over Holland tijdens onze Rondvluchten en Proefles vliegen, de te vliegen route mag u geheel zelf bepalen. Een TOP-attractie die u nooit meer zult vergeten. Adembenemende vergezichten vanuit de lucht over uw gewenste locaties. Meer informatie vindt u op onze website. Tijdens de proefles mag u zelfs vanaf starten van de motor alles zelf besturen tot vlak voor de landing.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Rolstoeltoegang, Trappen / lift, Activiteiten voor jonge kinderen, Toiletten, Parkeergelegenheid kinderwagens, Kluisjes / opslag, Voedsel te koop
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er valt niet veel over te vertellen. Het is precies zoals je wilt. We konden gelukkig erg laag vliegen en het was een piloot die goed en duidelijk over alles en nog wat kon uitleggen/vertellen.

28 mei 2018 beoordeeld

Ik had last van vliegangst en wilde daar graag vanaf. Door de kundige begeleiding van Lion Air ben ik daar compleet vanaf. Je kunt al je angsten en vragen uitspreken en er wordt rustig en kundig uitgelegd hoe een vliegtuig werkt en hoe de luchtvaart in elkaar zit. Ook bij het vliegtuig wordt er alle tijd genomen om je vertrouwd te maken. Kers op de taart is het vliegen: ik stapte bibberend in, maar met een grote glimlach uit.

26 mei 2018 beoordeeld

Fantastisch! Leuke instructeur die alle tijd nam om alles uit te leggen. We mochten zelf kiezen waar we heen wilden vliegen en vanaf het starten van de motor tot de landing mocht ik het toestel besturen. Briljant en een unieke ervaring!

22 mei 2018 beoordeeld

Geweldig om Rotterdam en omgeving vanuit de lucht te zien. Eerst hartelijk ontvangen in restaurant van Zestienhoven, toen naar het toestel gebracht. Onze piloot, Arthur, was zeer relaxed en nam de tijd om allerlei vragen te beantwoorden. De route werd uitgestippeld naar onze wensen, wel rekening houdend met weersomstandigheden. Helaas een bewolkte dag maar dat mocht de pret niet drukken. Aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
29 april 2018 beoordeeld

Voor de derde keer weer top gereld door Lion Air team. Verder is zeker klantgericht, ze nemen de tijd voor je & zeer goede (Cessna 172) onderhouden toestel.

Reizigers die Lion Air bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Lion Air geweest? Deel je ervaringen!