“Great flight above Rotterdam ”
Beoordeling van Lion Air

Lion Air
Geclassificeerd als nr. 11 van 47 Outdooractiviteiten in Rotterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Fly over Holland tijdens onze Rondvluchten en Proefles vliegen, de te vliegen route mag u geheel zelf bepalen. Een TOP-attractie die u nooit meer zult vergeten. Adembenemende vergezichten vanuit de lucht over uw gewenste locaties. Meer informatie vindt u op onze website. Tijdens de proefles mag u zelfs vanaf starten van de motor alles zelf besturen tot vlak voor de landing.
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Trappen / lift, Rolstoeltoegang, Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten, Kluisjes / opslag, Voedsel te koop, Parkeergelegenheid kinderwagens
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Lion Air bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Lion Air geweest? Deel je ervaringen!