Vandaag geopend: 09:00 - 22:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Een heerlijk ontspannen middag op de Rotte!

Voor een vrijgezellendag zijn wij met 12 mensen en een kindje van 16 maanden heerlijk 3 uur wezen ... meer lezen

Beoordeeld op 1 september 2022
G2465UBchrisv
Leuke ervaring en een heerlijke ontspannen invulling van een dagdeel met voor elk wat wils

Supertoffe ervaring met schipper Arnold en gastvrouw Els. Wij hebben gekozen voor een high tea en ... meer lezen

Beoordeeld op 26 augustus 2022
bank_linda32
Rotterdam, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 22 beoordelingen

Beoordeeld op 15 augustus 2022

Al 2x een verjaardagsfeest meegemaakt op beide boten. Een enorm vriendelijke en relaxde stuurman die veel wist te vertellen over de plekken waar wij voorbij kwamen. Heerlijke hapjes en drankjes maar ook de bbq-boot is goed uitgerust en voor elk wat wils. Een echte aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2022
Beoordeeld op 30 mei 2022

Het was op en top geregeld, vriendelijke+behulpzame eigenaar, en i.v.m. verwachte regen erg flexibel. De boot zelf was ook heel ruim en had zelfs een koelkast, en de Bergseplassen zijn heel lekker om over te varen. Kortom: een heerlijke middag op het water gehad!

Datum van activiteit: mei 2022
Beoordeeld op 16 mei 2022 via mobiele applicatie

Afgelopen vrijdag met 15 vrienden voor een vrijgezellendag een zeer geslaagde namiddag gehad op de sloep met schipper Arnold.

We hebben heerlijk drie uurtjes rond gevaren onder het genot van een lekker zonnetje, goed gevulde koelkast en bbq aan boord. Het vlees was uitstekend! Al met al een echte mannen middag.

Zeker een aanrader! Nogmaals dank Arnold voor de gezelligheid.

Datum van activiteit: mei 2022
Beoordeeld op 7 mei 2022 via mobiele applicatie

Het is een heel gezellige boot, alles goed verzorgd. Lekkere hapjes en drankjes en super aanrader om middagje te genieten ❤️

Datum van activiteit: april 2022
Beoordeeld op 21 oktober 2021

Feestje bijna 50 met 9 vriendinnen met een Spaans thema. Heerlijk gevaren, was fris maar met een lekker vest goed te doen. Heerlijke hapjes en drankjes aan boord. Gezellige schipper die van alles wist te vertellen. Aanrader voor een lekker ontspannen feestje/uitje.

Datum van activiteit: oktober 2021