Vandaag geopend: 09:00 - 22:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super boottripje!

Het was op en top geregeld, vriendelijke+behulpzame eigenaar, en i.v.m. verwachte regen erg ... meer lezen

Beoordeeld op 30 mei 2022
aikesenna
Perfecte mannen middag!

Afgelopen vrijdag met 15 vrienden voor een vrijgezellendag een zeer geslaagde namiddag gehad op de ... meer lezen

Beoordeeld op 16 mei 2022
Jeffrey G
via mobiele applicatie
Lees alle 18 beoordelingen

Beoordeeld op 3 juli 2021 via mobiele applicatie

Bedrijfsuitje met 9 personen. We hadden prachtig weer, heerlijk vlees, voldoende drank en een leuke schipper. Iedereen was enthousiast.

Beoordeeld op 3 juli 2021

Heerlijke afsluiter van de vrijgezellendag gehad op deze prachtige boot. Super om zo samen gezellig bij te kletsen en te varen. De schipper was zeer vriendelijk en heeft ook goed meegedacht ivm verandering van de weersomstandigheden. Uiteindelijk met een heerlijk drankje & muziek de avondzon tegemoet. Volgende keer komen we ook graag overdag varen en BBQ en.

Beoordeeld op 2 juli 2021

Wat een leuke boot met alles erop en eraan voor heerlijke boottrip met bbq.
Heerlijk gevaren over de Bergse voorplas

Beoordeeld op 28 juni 2021

Alles was goed geregeld en de verhuurder zijn heel vriendelijk.
Mijn verjaardag gevierd en het was helemaal geslaagd zeker een aanrader!!

Beoordeeld op 27 juni 2021

Op “ reis” geweest met de Rotterdam is hot . Wat een fantastische werkervaring. Tijdens ons werkoverleg werd er goed voor de inwendige mens gezorgd door de super attente schipper . Terwijl we rustig over de plas voeren, konden wij aan het werk , ondertussen heerlijk een hapje nuttigend en daarna een drankje op de goede afloop van onze vergadering. Een echte aanrader voor vrienden, zakenrelaties , familie of scholen. De “ crew” doet er alles aan om het naar je zin te maken ; kortom doen!!

Datum van activiteit: mei 2021