“Heerlijk gegeten”

Noo.Me
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 188 van 1.462 Restaurants in Rotterdam
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met een vriend ben ik naar Noo.me op de botersloot in Rotterdam gegaan. We waren vrijwel de eerste gasten en kregen alle uitleg van wat er in dit eethuis te krijgen valt. De eigenaar maakte provisorisch twee stokjes in elkaar, zodat ik met stokjes kon eten. Zijn vrouw vertelde ons alles wat er op de kaart stond en gaf uitleg over de diverse sambals.
De diverse noedelsoepen en dim Sum waren overheerlijk en vers.
Dit eethuis is echt een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een pareltje in Rotterdam. Heerlijke soup gegeten, alle smaken komen tot zijn recht en verser dan vers. Je proeft dat de bouillon zelf gemaakt is en lang heeft kunnen trekken. Als je in de buurt bent moet je deze bezoeken. De zelfgemaakte ice tea is ook een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
13 augustus 2019 beoordeeld

Fijne bediening en heerlijke soepen. Soepen smaken echt home made en je proeft dat het bouillon lang heeft kunnen intrekken.

Datum van bezoek: augustus 2019
25 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de lunch was het hier rustig, maar naar toe gegaan na een goede recensie. Beiden de laksa zonder vlees genomen, een genot voor de vegetariër!
De smaken waren vol en leuk om toch zo garnalen te kunnen eten!

Datum van bezoek: januari 2019
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Een stel dat dit met al hun passie doet en dat merk je niet alleen, dat proef je ook!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Noo.Me bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Noo.Me geweest? Deel je ervaringen!