Ivo K
Cuba

Super locatie, simply lovely!

Beoordeling van H2OTEL Rotterdam
4,0 van 5 bollen18 apr 2024 beoordeeld
Meerdere keren hier verbleven, alle keren uitstekend. Hotel ligt centraal in Rotterdam dus je loopt zo naar het centrum of de oude haven. Parkeren is ook goed geregeld, wel even aangeven bij het boeken. Verder is H2OTEL continu bezig om het hotel te upgraden, ontbijtruimte/bar ziet er top uit en is gezellig ingericht.
Reistype: Bezocht voor zaken
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Go to your Happy Price
MaasHotel Rotterdam Centre
Zwembad
Meer hotels in Rotterdam bekijken
Beoordeeld op 18 april 2024 via mobiele applicatie

Schandalige service. Sta al half uur te wachten voor de deur, maar niemand heeft een sleutel. Je kunt als gast dus gewoon niet naar binnen terwijl alles al betaald is.
Niemand heeft een sleutel om binnen te komen.
De receptioniste die buiten is heeft geen sleutel en er moet iemand gebeld worden die er blijkbaar meer als een half uur over doet om te komen.

Kamertip: Ander hotel zoeken
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 april 2024

-Centraal gelegen hotel tov bezienswaardigheden in Rotterdam.
-Wij hadden enkel logement zonder ontbijt/diner (wat wel mogelijk is in dit hotel). Er zijn veel restaurants en koffiebars in de buurt, over hotel zelfs een Jumbo (supermarkt).
-Vriendelijk en behulpzaam personeel.
-Parking (op voorhand te reserveren) die overdekt is en niet duur (20 euro per nacht), je kan zelf op de dag van vertrek beetje (van 7.5 - 10 euro) bij betalen zodat je toch nog Rotterdam kan verkennen op de dag van vertrek.
-Douche: ruim en direct warm water
-De familiekamer was goed (wij waren met 3). Indien met 4 dan toch wat krap qua koffers/kledij.
-Verlichting in de kamer (schakelaars waarvan we niet wisten wat ze moesten bedienen) was schaars en soms nogal donker.
-Stopcontacten (niet naast het bed aanwezig), is eerder een luxeprobleem.
-De eenpersoonsbedden hadden een 'toplaag' bovenop de boxspring en deze verschoof steeds bij onze zoon, niet echt handig.

Beoordeeld op 9 april 2024

Geweldig om in hartje Rotterdam op het water te verblijven. De kamers zijn compleet ingericht, soms wel een beetje gehorig. Het was een luxe gevoel in de kamer en zeker met de rozenblaadjes, de zwaantjes van handdoeken en de Cava die op ons stonden te wachten. (Bijgeboekt)
We hebben erg genoten van het diner (superlekker) en de verrassing die we kregen voor onze huwelijksdag. Erg attent!

Jammer van het harde geluid ‘s nachts; brandalarm ging af ha ha ha 😜

Je loopt zo van het hotel naar Blaak met de markthal , de Oude Haven en de Kubuswoningen. Echt een aanrader om hier een keer te verblijven!

Kamertip: Je loopt zo Rotterdam Blaak in en kunt daar met het openbaar vervoer heel Rotterdam doorreizen.
Beoordeeld op 3 februari 2024 via mobiele applicatie

Alles was prima! De ligging, de grootte van de kamer, de voorzieningen( koffie en echte glazen) mogelijkheid tot parkeren en vriendelijk personeel! Plus, niet geheel onbelangrijk, prijs was de meest aantrekkelijke in de omgeving! ( wel belachelijk dat ik nu minimaal 200 tekens moet schrijven😤)

Kamertip: Overal is vergunningparkeren dus moet je sowieso in een parkeergarage parkeren.
Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 13 januari 2024

Goede service en vriendelijk personeel. Het personeel doet zijn best om er een leuk en gezellig verblijf van te maken. Lekker gegeten bij het diner en ook het ontbijt was keurig verzorgd. De kamers zijn netjes en schoon. Mooie locatie voor een bezoek aan Ahoy, de Markthal en het centrum. Kortom, een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2024