“Heerlijk eten op het terras”
Beoordeling van 't Ambachthuys

't Ambachthuys
Reserveren met
't Ambachthuys is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 286 van 1.252 Restaurants in Rotterdam
Keukens: Fusion
Beschrijving: Restaurant ’t Ambachthuys is gevestigd in het Oude Raadhuis van Hillegersberg in de buurt van de gezellige winkelstraat, de Bergse Dorpsstraat. De ambiance is sfeervol, romantisch en modern. Er wordt Frans gekookt met moderne invloeden. Het team laat zich graag inspireren door de dagverse producten van het seizoen. Neem een kijkje achter de schermen en reserveer de Chef’s table, waar u een mooi uitzicht heeft op de keuken van onze chef.
1 juni 2018 beoordeeld

Wederom heerlijk gegeten bij 't Ambachtshuys. Deze keer buiten op het terras (bonuspunt).
Supergenoten van fijn glas champagne met amuse. Daarna door met superverse oesters op diverse manieren bereid, salade met kreeft en bouillabaisse met noordzeekrab. Begeleid door heerlijke, bijpassende wijnen. Ter afsluiting Hollandse aardbeien met panna cotta van mango en millefeulle van chocolade. De bediening blijft op hoog niveau.
Wij zeggen: tot de volgende keer!!

20 mei 2018 beoordeeld

Leuk menu, verrassende gerechten, goed van smaak, lekker bereid, leuke ambiance, Leuke enthousiast bediening.
Mooi ingerichte zaak maar slechte akoestiek. De wijnen en de likuren zijn veel te hoog geprijsd.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie in Hilgersberg is top. Een oud historisch pand. Binnen kom je in een mooi strak ingerichte zaak met een open keuken. Voor wie dat wil kan je ook bij de chef aan tafel.
Deze chef en zijn witte brigade serveren op hoog niveau staande gerechten, verfijnd, mooie smaakcombinaties. De geserveerde wijnen versterken je smaakbeleving.
De bediening is goed en professioneel.
Wat ons betreft een van de betere restaurants in dit prijssegment.
Een aanrader

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is een verborgen parel. Mooi en lekker, verfijnd. Korte maar to the point wijnkaart: stond een schitterende Marc Morey witte Bourgogne op. Informele sfeer, mooie zaak. Wij komen hier terug.

2 april 2018 beoordeeld

We hebben afgelopen zaterdag met 4 personen gegeten in t Ambachtshuys en kozen voor het paasmenu. Een heerlijk samengesteld menu met passende wijnen. Alles was even lekker. De bediening was uitstekend. Ze hielden ons goed in de gaten zonder "aanwezig" te zijn. We hadden gekozen voor het wijnarrangement. Het voordeel hiervan is dat de wijnen kloppen bij de gerechten. Dit restaurant is echt een aanrader en we komen er zeker terug.

Reizigers die 't Ambachthuys bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

Rotterdam, Zuid-Holland

In 't Ambachthuys geweest? Deel je ervaringen!