“Heerlijk lunchadres”
Beoordeling van Brasserie La Buvette

Brasserie La Buvette
Geclassificeerd als nr. 333 van 1.388 Restaurants in Rotterdam
Wijk: Stadsdriehoek
Beschrijving: La Buvette-brasserie serveert elke dag klassieke Franse brasseriegerechten zoals steak tartaar, vol-au-vent, bouillabaisse, verse zeevruchten en een gevarieerde selectie seizoensklassiekers. De bar heeft verschillende bieren van de tap en een Europese wijnkaart van wijnmakers geselecteerd op hun terroir. Bekijk de aperitiefkaart inclusief heerlijke plateau's een partager!
25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer smakelijke broodjes op een uitzonderlijke locatie. Mooie kaart met een scala aan lunchgerechtjes. Kiezen is moeilijk maar eigenlijk altijd goed. De ruim geschonken wijn is eveneens prima.

Datum van bezoek: september 2020

21 juni 2020 beoordeeld

Had gereserveerd voor de lunch omdat de kaart ons beviel!Kinderen kwamen hiervoor uit Amersfoort.Bleek de zaak gesloten tot 1 sept!Werden op het terras gezet waar het zo waaide dat de papieren koffie bekers van tafel waaide.De lunchkaart was zeer beperkt ,en het broodje wat ik zelf bestelde was niet op voorraad!Broodje met spek was echt niet te eten want het was dus gewoon een dik stuk vet tussen het broodje.Op het einde naar het toilet over een trap die te vies was om daar met je schoenen overheen te lopen en het toilet zelf was ook smerig.Ik had het netjes gevonden als ze mij hadden verteld dat de zaak was gesloten!Echt een tegenvaller ,dit was voor de vaderdag en voor zoiets de kinderen uit Amersfoort te laten komen viel zo tegen!Jammer maar voor mij dus nooit meer

Datum van bezoek: juni 2020
31 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi lunchadres in hartje centrum Rotterdam. Zicht op de altijd drukke Coolsingel. Kleine lunchkaart maar met leuke gerechten. Gekozen voor de Pan bagnat en die smaakte voortreffelijk. Mooie en vriendelijk geprijsde wijnen. Zeer vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: januari 2020
Curious758293, Eigenaar van Brasserie La Buvette, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2020

Bedankt voor uw review Tbubbels!

14 oktober 2019 beoordeeld

Op de lunchkaart staan allerlei lekkere gerechten. Lastig om een keuze te maken. Salades, vega, ommelet, etc. De sfeer is bijzonder, vooral voor mensen die de locatie van vroeger kennen (HBU bank). De bediening is heel vriendelijk.

Datum van bezoek: oktober 2019
28 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Er was misverstand, ze dachten dat ik uit Dinning City 3 gangen menu gereserveerd had. Dus na voorgerecht vissoep & hoofdgerecht gekonfijte eenden, kreeg ik kaas proeverij & dessert 2 soes met chocolade. De eerste twee gerechten waren gereserveerd binnen 30 min, die andere 2 in 1 uur. De eerste twee was redelijk lekker, dessert was teleurstelling. Zakelijk bediening, sfeer was ok, alleen te lawaaierig.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Brasserie La Buvette bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
Rotterdam, Zuid-Holland

In Brasserie La Buvette geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.