“Gezellig heerlijk en authentiek”
Beoordeling van Dunya Lokanta

Keukens: Turks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 augustus 2020 beoordeeld

Wat hebben we heerlijk en gezellig gegeten bij jullie.
2maal vega rijsttafel en drie maal met vlees.
Super gastvrije mensen en prima prijs.
Onze dochter woont om de hoek dus wij gaan hier zeker terug komen

Datum van bezoek: augustus 2020

28 februari 2020 beoordeeld

Dunya Lokanta is een kleine zaak op de hoek van de straat. We stapten meteen in een een levendige, gezellige, ontspannen en persoonlijke sfeer. Geen luxe inrichting, maar gewoon 'gewoon', die er precies bij past. We namen het groepsgerecht voor personen : een schot in de roos om van al het lekkers te kunnen proeven (=smullen). Heerlijke voorgerechtjes met zelfgemaakt brood/soort dunne pannenkoek, uitbundig hoofdgerecht met allerlei vleessoorten, mals en goed gekruid, en tot slot een zalig, niet te zoet nagerecht. We hebben genoten! Dit kleine restaurant is een absolute aanrader als je van deze bijzondere keuken houdt. En oja, je ziet het brood live gekneed worden! Groot respect voor haar!

Datum van bezoek: februari 2020
16 september 2019 beoordeeld

Met een vriendin onze verjaardagen gevierd met een vegetarische rijsttafel. Veel voor weinig;-) Heerlijk eten, fijne bediening en goede sfeer! Daarna nog een doggy bag meegekregen met het restant en er de volgende dag ook nog van genoten.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ervaring om hier te eten. Je waant je op een pleintje in Turkije. Alle gerechten waren erg smakelijk maar het vlees was verrukkelijk gekruid en zeer de moeite waard. De bediening heel vriendelijk en goed.

Datum van bezoek: juni 2019
23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gaan eten samen met mijn man. Beide nog nooit eerder Turks gegeten, dus het was wel even spannend. Aangekomen in het restaurant viel de gezelligheid direct op. Het is een knus restaurant met erg vriendelijk personeel en heerlijk eten en dat voor een goede prijs. Niets is het personeel teveel. Ze zijn erg behulpzaam. Zeker een aanrader !

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Dunya Lokanta bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Dunya Lokanta geweest? Deel je ervaringen!