TripAdvisor
Rotterdam
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Even tot rust komen met een bakkie.”
Beoordeling van Coffeelicious

Coffeelicious
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 4 van 37 Koffie en thee in Rotterdam
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je echt even wilt genieten van een geweldige koffie er taart.
Ik kom hier graag even na t werk of op een vrije dag. Heel gezellige entourage en vriendelijk personeel. Een geweldige tuin zo midden in de stad. Ik neem een flat white (dubbele espresso met melkschuim), die echt goddelijk is. En ook niet t versmaden zijn de taarten. Dagelijks vers gemaakt en dat proef je. De worteltaart en de red velvet, echt zo lekker. Ondertussen zijn er ook in Dordrecht, Breda en Den Haag vestigingen. Als ik daar in de buurt ben moet ik even langs.

Datum van bezoek: augustus 2019
Coffeeliciousnl, Afdeling administratie van Coffeelicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Beste Victor,

Heel erg bedankt voor je 5 sterren review. Wat een ontzettend lieve woorden! Heel erg fijn dat je zo van ons geniet. We hopen je snel te zien bij een van onze andere vestigingen!

9 september 2019 beoordeeld

Wij hebben hier een high-tea georganiseerd voor een grote groep van 40 personen. De service was uitmuntend. Er wordt heel goed meegedacht en de bediening is super professioneel. de high-tea was heerlijk. je proeft dat alles vers is. De taarten die ze zelf maken zagen er prachtig uit.

Datum van bezoek: september 2019
Coffeeliciousnl, Afdeling administratie van Coffeelicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Beste,

Heel erg bedankt voor je 5 sterren beoordeling! Wat een lieve woorden! Super fijn dat jullie zo blij waren met onze service, bediening en de high-tea. We vonden het ook super dat jullie de high-tea bij ons wilden organiseren!
We hopen jullie snel weer bij ons te zien!

19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

On the go. Onlangs cappuccino en scone gehaald om mee te nemen. Het is niet goedkoop maar was wel lekker!

Datum van bezoek: augustus 2019
Coffeeliciousnl, Afdeling administratie van Coffeelicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Beste,

Heel erg bedankt voor uw review! Wij waarderen dit enorm. We hopen je snel weer bij Coffeelicious te zien!

23 juli 2019 beoordeeld

Ondanks de hitte hebben wij een fantastische high tea gehad in Rotterdam bij Coffeelicious. Er is geen enkele andere high tea die ik eerder heb gehad die kan tippen aan deze heerlijke lekkernijen. Vooral het gebak! Ook hadden wij een feestelijk aangeklede tafel en is de ruimte ook heel sfeervol en gezellig. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019

Beste Ashley,

Heel erg bedank voor je 5 sterren review! Wij waarderen deze lieve woorden enorm! We hopen je snel weer bij ons te zien.

12 juni 2019 beoordeeld

Zojuist ben ik voor de verjaardag van mijn moeder gaan High Tea'en bij Coffeelicious. Het was helaas echt een teleurstelling. De gebakjes waren te zoet (echt een overkill aan suiker), we hebben het helaas niet kunnen weg krijgen. Verder waren de hartige sandwiches aan de karige kant. Ik vond de balans tussen zoet en hartig ook niet optimaal. Het was echt matig. Ik ben dan ook geschrokken van de rekening. Ik heb voor drie personen 70, 50 euro betaald (voor drie scones, drie brownies, drie cupcakes en een aantal sandwiches). Er stond op de bon ook nog aangegeven dat ik 4,50 heb afgetikt voor 'Extra Celebration pp'. Blijkbaar dus ook voor de ballonnen moeten betalen waarmee ze de tafel hebben versierd. Heel jammer. Ik zou de High Tea dan ook niet aanraden. We zijn nu thuis aan het lunchen aangezien de High Tea zo tegen gevallen was. Echt heel jammer. Vooral omdat het mijn moeder haar verjaardag is.

Datum van bezoek: juni 2019
Coffeeliciousnl, Owner van Coffeelicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2019

Beste Supharny,

Bedankt voor de review. Natuurlijk absoluut niet waar wij op hopen maar hier hebben wij uitgebreid e-mail contact over gehad. Ik denk niet dat het nodig is om in detail te reageren op uw berichtje. Volgens mij is alles toegelicht. Ik hoop dat u snel langs komt om Coffeelicious een herkansing te geven.

Fiona
Coffeelicious

Reizigers die Coffeelicious bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Coffeelicious geweest? Deel je ervaringen!