Gratis annuleren tot 05-02-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Etrip
Hotels.comUS$ 144
Priceline
Agoda.comUS$ 201
Beoordeeld op 1 november 2021

ligging , uitstraling van het hotel , service , klantvriendelijkheid , behulpzaam , comfort

Als je je echt een keer wilt laten verwennen qua Hotel zonder omringd te zijn door vele vele andere gasten , dan is dit echt geweldig. Kleinschalig en van een bijzonder gastvrij niveau.

Datum van verblijf: oktober 2021
Edwin Van Der Meijde, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2021

Beste jacquespechtold, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Zeker in deze voor iedereen ingewikkelde tijden is het goed om te lezen dat kleinschaligheid het gevoel van veiligheid vergroot. Dank dat je ons aanbeveelt! Graag tot een volgende keer in Rotterdam. Met een hartelijke groet, Edwin, Marjolein & Team Pincoffs

Beoordeeld op 6 september 2021

Schitterend centraal gelegen hotel. Perfecte ontvangst, duidelijke uitleg en fijn dat er iemand mee loopt naar de kamer. Prachtige kamer op de 3e verdieping, schoon, ruim en heerlijke auping bedden!! Wij zijn bijgekomen in een drukke stad in een rustig hotel.
TOP!!!

Kamertip: lift aanwezig
Datum van verblijf: september 2021

Beste Rvanv2, dank voor deze mooie beoordeling! Wat fijn dat ons boutiquehotel aan de Nieuwe Maas zo goed is bevallen. Wij zijn erg blij met deze TOP-review. Met een hartelijke groet, Edwin, Marjolein & Team Pincoffs

Beoordeeld op 10 augustus 2021 via mobiele applicatie

Het hotel is super netjes in orde. Vriendelijk ontvangst. We kregen een korte rondleiding voordat we naar de kamer werden geleid. Hotelkamer schoon en tip top verzorgd, ontbijt was prima en service was goed. Al het personeel was vriendelijk en het parkeren kon tegenover het hotel.

Datum van verblijf: augustus 2021
Edwin Van Der Meijde, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2021

Beste H18CRhannahs, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling van ons boutiquehotel. Graag tot een volgende keer. Met een hartelijke groet, Team Pincoffs

Beoordeeld op 2 augustus 2021

De vriendelijkheid van het jonge personeel. Je wordt er niet behandeld als een nummer, men is oprecht geïnteresseerd. Service is top. Zou het hotel aan iedereen aanbevelen. Wij logeerden er één nacht, maar het hadden er zeker meerdere mogen zijn.

Datum van verblijf: juli 2021

Beste rodija00, hartelijk dank voor jouw fijne review. Wij willen graag een persoonlijk, kleinschalig boutiquehotel zijn met oprechte interesse in onze gasten. Heel fijn dat je dat zo hebt ervaren. Leuk dat jullie de marina hebben bezocht. Steeds meer mensen uit de jachthaven weten ook ons aangrenzende hotel te vinden. Dat stellen we zeer op prijs.
Graag tot een volgende keer. Met een hartelijke groet, Team Pincoffs.

Beoordeeld op 4 mei 2021

Ondanks alle lovende recensies, heeft Pincoffs ons niet kunnen overtuigen. De door ons geboekte luxe kamer, bleek een zolderkamer met 2 dakramen. Leuk dat er een trapje stond om op een houtenplank met kussens plaats nemen voor het dakraam, maar 2 volwassenen zitten lastig voor een raampje van nog geen 1 m. Gebrek aan m2 was er overigens niet in de kamer, daar viel niets over te klagen. Verder waren er nog veel meer onhandigheden (en die wij niet als luxe zouden classificeren) zoals geen waterkoker, een douche in een bad met vastgelijmd spatscherm waardoor het gedoe was om de badkraan te gebruiken en het bed stond onder de balken van de zolder. Aan 1 kant kon je absoluut je bed niet uit. Wij hebben er maar de humor van ingezien. Evenzo van nog een aantal zaken. We hebben zeker wel lekker gegeten en het personeel is gastvrij en super vriendelijk. De entourage van het hotel is prachtig.

Datum van verblijf: mei 2021
Edwin Van Der Meijde, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2021

Beste Mariska T, hartelijk dank voor jouw beoordeling. We zullen onderzoeken wat we binnen de mogelijkheden van ons rijksmonument aan verbeteringen kunnen aanbrengen. Fijn dat u de entourage van het hotel prachtig vindt en ook fijn dat u lekker heeft genoten van uw in-room dining experience.
Graag leggen wij wat uit. Bij Pincoffs zijn alle kamers anders ingericht. Ook de plattegrond verschilt per kamer. De DeLuxe kamers vindt u op alle verdiepingen. U verbleef in een DeLuxe kamer op de 3e etage. Deze ruime kamers worden gekenmerkt door hun hoge plafond (+3,5 meter) met historische balken. Een van die balken maakt het lastig om op een reguliere manier uit bed te stappen. We hebben hier nog geen oplossing voor gevonden. De balk mag niet worden verwijderd.
In alle kamers bieden wij gratis espressokoffie en gratis biologische thee aan. Ook uw kamer heeft deze faciliteit. De waterkoker stond (en staat) in de kast naast een tableau met glazen kopjes, suiker, honing, lepeltjes en natuurlijk de zakjes biologische thee van Mr. Jones.
Uw kamer van 36 m2 beschikt over een badkamer met een bad-douchecombinatie. De glazen wand, die keurig in een rvs-staander is gekit, houdt het spattende water tegen. Veel mensen willen geen natte badkamervloer. De kraan is goed met de hand te bedienen, ook als je zelf buiten het bad wenst te blijven.
De kamer heeft twee ramen, een kiep/kantelraam van Velux (1 meter bij 1 meter) en een historische dakkapel (1 meter bij 1.80 meter). Het pand is een rijksmonument. Hoewel het onze wens was, hebben wij geen extra grote dakkapel mogen maken van de monumentencommissie. Omdat wij voor onze gasten toch een bijzondere plek wilden maken, hebben wij een daybed gemaakt van een historische deur (1879) uit het pand (dus geen gewone houten plank) en deze voorzien van grote kussens van Kvadrat. Twee volwassenen kunnen hier goed op zitten en genieten van het uitzicht over de skyline van de stad en het Noordereiland.
Wij erkennen dat deze plek niet iedereen evenveel plezier geeft. Voor wat minder beweeglijke mensen is het lastiger op het daybed te klimmen dan voor jongere (zie de foto's van blije gasten op Instagram). Vanzelfsprekend proberen wij hier met de toewijzing van kamers rekening mee te houden. Maar soms lukt dat niet. Omdat we niet alles van onze toekomstige gasten weten en omdat alle kamers en suites meestal al ver van tevoren zijn geboekt.
U geeft slechts twee bollen voor de hygiëne. U heeft bij ons aangegeven, dat dit niet ging om covid-gerelateerde hygiëne, maar dat u de hoek bij de televisie stoffig vond. Na het opmaken van de bedden ontstaat stof dat zou moeten worden weggenomen. De tv is een magneet voor stof. Dat is niet gebeurd en dat betreurt ons ten zeerste.
Al met al is het erg spijtig dat wij niet aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij zouden u graag een keer in een van onze andere kamers zien overnachten. Wellicht kan Hotel Pincoffs u dan ook overtuigen.
Met een hartelijke groet, Edwin & Team Pincoffs