TravelocityUS$ 107
CheapTicketsUS$ 107
Orbitz.comUS$ 107
Beoordeeld op 11 april 2021

Wat kan een mini vakantie in eigen land toch mooi zijn! Even de Corona ellende vergeten en lekker erop uit geheel Corona proof want daar wist het personeel van Pincoffs wel mee om te gaan!

Vanuit het hotel is alles heel makkelijk wandelend te bereiken zoals de foodhallen en de markthal waar je van alles lekkers kunt eten en drinken. Mocht je geen wandelaar zijn kun je de watertaxi nemen die voor de deur stopt.

Voor de cultuur genieters is er gemakkelijk een app te installeren dat heet walk the city je komt van allerlei culturele dingen tegen en je kunt wat stops maken voor een hapje en een drankje. Zo ben je geheel Corona proof je eigen gids.

In de avond hebben wij kunnen genieten van een 5 gangen diner in onze hotel kamer in samenwerking met Gastrobar STER, we hebben enorm genoten! Wat hebben beide teams het toch goed gedaan!

Een top ervaring en alles netjes uitgelegd door de chef!

Afsluitend in de ochtend kregen we een uitgebreid ontbijt geserveerd op de kamer door het team van Pincoffs, wat was dat lekker!

Het was een super fijn verblijf, kamer is ruim genoeg bedden lagen zeer lekker en het was een fijne douche kortom we hebben een leuke trip gehad!

Dank je wel team Pincoffs & Gastrobar STER

Datum van verblijf: april 2021
Edwin Van Der Meijde, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2021

Beste Naomihabets, dankjewel voor deze mooie review! We zijn er blij mee, met name omdat je zo goed uitlegt wat andere gasten kunnen verwachten. Voor veel mensen is het lastig voor te stellen wat er wel en niet mogelijk is in deze ingewikkelde coronatijden. Hotel Pincoffs en Gastrobar Ster proberen het leven leuk te maken (houden) met de In-Room Dining Arrangementen. We hebben er nu zelfs 3 gemaakt, zodat er ook wat te kiezen valt de komende tijd.
Nogmaals dank dat je jouw ervaringen deelt!
Met een hartelijke groet van Team Pincoffs

Beoordeeld op 21 maart 2021

Wij hebben een nachtje doorgebracht om er tijdens Corona even lekker uit te zijn. Ontvangst in hotel was prima, je voelt je direct welkom door de onwijs vriendelijke medewerkers. We hadden een privat dining arrangement oude kamer geboekt en dat was ronduit top! Heerlijk eten, top wijnarrangement, echt genoten. Ook het aan de kamer geserveerde ontbijt was perfect, ook toen we de receptie bellen voor wat extra coffee cups, werden deze in no time naar de kamer gebracht. Wij zijn fan en komen zeker terug! Zeker ook vanwege de super vriendelijke medewerkers!

Datum van verblijf: maart 2021
Edwin Van Der Meijde, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2021

Beste Maryse V, wat fantatisch dat jullie fan zijn van ons hotel en het in-room dining concept! De mensen in ons team blozen nog van de complimenten. Dankjewel. Met een hartelijke groet, Team Pincoffs

Beoordeeld op 20 maart 2021 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamer met prachtig uitzicht over de skyline van Rotterdam!
Heerlijke boxspring bedden en een geweldig ontbijtje op de kamer!
We komen zeker eens terug na de Coronatijd om ook de bar en het restaurant uit te proberen.

Datum van verblijf: maart 2021

Beste Rwksinga, hartelijk dank voor de mooie review van ons boutiquehotel. Onzettend leuk als jullie nog eens in Pincoffs terugkeren! Op dit moment heeft Hotel Pincoffs in-room dining arrangementen samen met Gastrobar STER (Bib Gourmand van Michelin). Ook een bijzondere beleving in deze rare tijden. Met een hartelijke groet, Team Pincoffs

Beoordeeld op 8 maart 2021

De begroeting en de service bij de receptie was heel fijn. Je merkt echt dat de medewerkers het oprecht leuk vinden om gasten te begroeten en te helpen.

De kamer was echt heel mooi, wij hadden de mezzanine junior-suite waarbij er echt genoeg ruimte was om wat langer in de kamer te verblijven. Er is ook een zitje met tafel waar je rustig aan kunt eten.

Verder, ondanks de corona-maatregelen doet Pincoffs er alles aan om het verblijf alsnog onvergetelijk te maken. Door de kleinschaligheid hoef je niet lang te wachten op bestellingen via roomservice.
Ontbijt wordt netjes bij de kamer gebracht en bevat alsnog ruime keuze!

Datum van verblijf: maart 2021

Beste 370verap, dank voor de fijne review. Van zo'n titel boven de beoordeling worden we met z'n allen heel blij! Dankjewel voor alle loftuitingen. Graag tot ziens bij Pincoffs in Rotterdam. Met een hartelijke groet, Team Pincoffs

Beoordeeld op 7 maart 2021

Goed om te weten, dat deze beoordeling geschreven is in Coronatijd. Dit betekent dat alle faciliteiten van het hotel gesloten waren. Daarbij ik ben een zeer frequente reizigers, dus let wellicht op zaken die voor anderen van minder belang zijn.

Positief:
- Al het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam
- Hotelkamer is van hoge kwaliteit: goede bedden (Auping), mooie meubels, minibar, koffie/theefaciliteiten, lampje dat automatisch een treetje verlicht als je ‘s nachts naar toilet gaat. Oog voor detail.
- Diner wordt door extern restaurant verzorgd, is van hoge kwaliteit
- Ontbijt wordt op precies de afgesproken tijd bezorgd en is van hoge kwaliteit, inclusief roerei, zalm en verse jus d’orange
- Later uitchecken kon zonder moeite

Aandachtspunten:

- Wij kregen kamer 15 (luxe kamer) deze is op de bovenste verdieping. Deze verdieping mist de grote kenmerkende ramen van dit oude douane gebouw. We hadden 1 klein raampje waar je door op een krukje te gaan staan de Erasmusbrug kon zien. Wisselen van kamer lukte niet, want volgeboekt (wat fijn is voor het hotel in deze tijd). Wij waren teleurgesteld, omdat de verwachting was dat luxe kamers ook mooi uitzicht zouden bieden.
- De badkamer van onze kamer was onhandig ingedeeld en had 1 kleine lage wastafel. De verlichting is zeer spaarzaam. De houten badmat blijft steeds aan je voeten plakken en het water van de douche was hoogstens lauw te noemen (boiler moest opnieuw worden opgestart vertelde receptie). Jammer dat badkamer niet in lijn is met kwaliteit van de slaapkamer.
- We bestelden 1 vegetarische maaltijd, maar kregen er 2. Dit kon niet meer worden aangepast jammer. Echter werd 1 maaltijd niet verrekend na het melden hiervan. Goed opgelost.

Kamertip: - Meld direct bij je reservering dat je een kamer wilt met grote ramen is dit belangrijk voor je is.
Datum van verblijf: maart 2021
Edwin Van Der Meijde, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2021

Beste 851robinl, hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Dank voor de vele complimenten aan ons team. Door de opmerkingen van onze gasten zien wij kansen onze service of ons hotel verder te verbeteren. Ons team wil elke dag heel graag de verwachtingen van alle gasten overtreffen. Ondanks al uw positieve opmerkingen, begrijpen wij dat dit tijdens uw verblijf niet helemaal is gelukt. Dat vinden we jammer.
Het spijt ons dat wij onze chef twee vegetarische diners hebben laten bereiden voor u en uw gezelschap. Dit is een menselijke misser, waarvoor wij onze excuses aanbieden. Omdat we dit in de keuken niet meer konden herstellen, hebben wij u ter compensatie een van de 4-gangen diners cadeau gedaan.
U verbleef in een DeLuxe kamer op de derde etage die door velen ook als aangenaam werd beschreven. Het uitzicht is mooi (Erasmusbrug, rivier, skyline), al geven wij onmiddellijk toe dat het raam aan de hoge kant zit. Tijdens de verbouwing kreeg onze architect echter geen toestemming van Bureau Monumenten van de Gemeente Rotterdam om het raam te verlagen, dan wel te verbreden. Wij puzzelen nog op een oplossing van binnenuit de kamer. Voor dit moment is het dus wat het is: een beschermd rijksmonument.
Er is inderdaad een aantal DeLuxe kamers met een groot raam van 3,5 meter hoog, maar deze waren in het weekeinde reeds geboekt. Wij hopen dat u nog een keer wil terugkeren naar Hotel Pincoffs om een van onze andere kamers te ontdekken. Elke kamer is namelijk anders ingericht.
De opmerking over de houten badmat hebben wij niet eerder gehoord, maar wij nemen deze ter harte. De mat zal worden verwijderd. U zult vast niet de enige zijn die dit zo ervaart en dat is niet de bedoeling.
De storing is een van de boilers zouden wij willen omschrijven als pech. Gelukkig was de storing binnen een paar minuten verholpen.
Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback. Wij hopen u graag nog een keer te mogen ontvangen in Rotterdam.
Met een hartelijke groet, Marjolein, Edwin & Team Pincoffs