Suite Hotel Pincoffs
US$ 207*
US$ 183*
Priceline
1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met enige regelmaat bezoek ik met vrienden dit geweldige etablissement en met name het restaurant. Door niemand nog echt ontdekt bevinden we ons in een andere wereld.

Een heel pittoresk zaaltje waar een kachel met echte houtblokken zijn warmte richting de gasten vind.

De menukaart is ruim opgezet maar een biologische wijn voor 6 euro per glas is wel jammer. De garnalen kroketten en de uitsmijter is super ruim uitgeserveerd met veel frisse ruikende rauwkost.

De eigenaresse is een gastvrouw die haar vak verstaat en zich niet opdringt aan de tafel met de vraag of je steeds iets te drinken wil.

De entree is een warm welkome een glimlach waarbij je direct oog in oog komt te staan met een gastvrouw die je begeleidt naar een plekje.

De medewerksters die voornamelijk uit goed opgeleide gastvrouwen bestaat maken veel oogcontact met me waardoor we nooit lang op ons nieuwe verzoek wachten. Geen gemaakte glimlach bij deze dames op het gezicht maar echte gemeende warmte.

Er viel me wel 1 ding op.

De dames zijn niet uniform gekleed en het is misschien ouderwets maar een jurk tot over de knie waarbij een normale hak de boventoon voert geniet mijn voorkeur.
Maar kisten en biker achtige laarsjes/boots met gespen. ..uhh nee...niet in dit etablissement dat staat niet.

Is het enige kleine minpuntje..maarrrr dat mag de pret niet drukken.

Dit is en blijft voor mij en mn vrienden the place to go!!!

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
Ludovicus000, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2018

Beste butleryachtsupport,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling, uw complimenten en uw oog voor details. Suitehotel Pincoffs bestaat 10 jaar, maar we blijven inderdaad het best bewaarde geheim van Rotterdam.
Wij hebben bij de oprichting gekozen om ons personeel geen uniformen te geven, omdat wij meenden dat dit een afstand zou scheppen die wij juist niet beogen in ons hotel. Wij hopen u nog vele malen te mogen begroeten in ons restaurant.
Met een hartelijke groet, Karen, Edwin en Team Pincoffs

27 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel is dit zeg. Het is sjiek/statig, charmant en knus tegelijk. De kamers zijn zeer luxe en sfeervol ingericht, waarbij oude elementen van het douanepand zijn behouden. Het personeel is kundig spontaan en behulpzaam, wat het verblijf extra prettig maakt. Het heerlijke ontbijt zorgt na een heerlijke nacht ook nog eens voor de puntjes op de i.
Dit hotel is een aanrader aan iedereen!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Ludovicus000, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2018

Beste Kevin F, wauw! Van zo'n mooie review worden we even helemaal stil. En ook erg blij. We hopen dat u ook verbaal onze ambassadeur wilt zijn. Veel dank en graag tot een andere keer in Suite Hotel Pincoffs, het eerste boutiquehotel van Rotterdam.
Met een hartelijke groet, Karen, Edwin & Team Pincoffs

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hotel waar alles tot in de puntjes geregeld is van aankomst tot vertrek. Vriendelijk personeel, heerlijke kamer.
Minpuntjes? Erg veel electronica in kamer, toen ik had uitgevogeld hoe de iPod connector werkte, was mijn badwater al weer koud

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Ludovicus000, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Beste Eten1962,
Hartelijk dank voor de vriendelijke woorden! We hopen dat u een echte Pincoffs-ambassadeur wilt worden.
En wat de elektronica betreft: een systeem om je eigen muziek te streamen, gratis handy mobiele telefoon, espresso-machine met illy koffie... Je zou er toch bijna blijven wonen. Gelukkig is er ook niet-elektronisch comfort als mooi uitzicht, een rijksmonumentale omgeving, comfortabele boxspringbedden van Auping, dikke badjassen, slippers, onze heerlijke badproducten van Bulgari ;-) Mmmmmmm.
Graag tot een andere keer bij ons in Rotterdam. Met een hartelijke groet, Karen, Edwin & Team Pincoffs

21 januari 2018 beoordeeld

Mensen komen oprecht vriendelijk over, je voelt je er meteen thuis. Fijne ruime kamer, voorzien van alles wat je nodig hebt, inclusief koffie en thee. Check out op zondag tot 1.00 uur, ontbijt tot 13.00 dus geen haast nodig!

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Ludovicus000, Eigenaar van Suite Hotel Pincoffs, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2018

Beste Pieter T, heel veel dank voor de review. We zijn blij dat je hebt genoten van de kamer en de ruimte ontbijttijden bij Pincoffs. Met live cooking. We bereiden alles vers waar je bij staat en bedienen bij je aan tafel. Helemaal relaxed. Heb je de klokken gezien? Die staan niet voor niets stil, op 10 over 2 ;-)
Met een hartelijke groet, Team Pincoffs

29 december 2017 beoordeeld

We hebben genoten van ons 2-daagse verblijf in dit prachtige hotel. De kamer op de 3de etage was tiptop in orde, het ontbijt kraakvers en super lekker. Het personeel verdient een dikke 10, ze waren allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Alles bij elkaar een echte aanrader! Proficiat!

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner

Beste Chris V, wow, onze wangen blozen... Heel veel dank voor deze vriendelijke woorden! We hopen u graag weer terug te zien bij een volgend bezoek aan Rotterdam.
Met een hartelijke groet, Team Pincoffs