Vandaag geopend: 16:00 - 01:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Persoonlijk en betrokken

Als niet roker kijk ik er vaak niet naar uit om tussen de sigarenrokers te zitten. Dit was ook echt ... meer lezen

Beoordeeld op 19 mei 2019
marioenlinda
Emmeloord, Nederland
via mobiele applicatie
Geweldige zaak

Erg gastvrij, mooie producten en een fantastische sfeer. (Wat wil je nog meer) Ik heb mij laten ... meer lezen

Beoordeeld op 9 april 2019

vanaf US$ 44,22
vanaf US$ 15,82
vanaf US$ 22,11
Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit was ook echt niet nodig.
Gewoon een no nonsens zaak.
Eerst de bar met vriendelijke bediening
Dan boven de sigaren en daarachter de rokersruimte
Gin Tonic kon wel maar zou even duren. Geen probleem voor ons.
Met liefde en precisie werd daarna mijn GT gemaakt.
Die smaakte in een woord heerlijk!
Het motto lijkt hier:
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. En voel je vooral welkom!
Bedankt Jack.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 9 april 2019 via mobiele applicatie

Erg gastvrij, mooie producten en een fantastische sfeer. (Wat wil je nog meer)
Ik heb mij laten adviseren door de vakman en daar heb ik zeker geen spijt van gehad zeker een aanrader voor de fijnproever! Tot snel.....

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 13 februari 2019 via mobiele applicatie

Erg gezellig gehad ! De bar medewerk was erg vriendelijk en wist veel van bier. Als je in Rotterdam bent zeker een bezoekje waard !!

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 3 december 2018

Prettig om even een mooie sigaar te roken met een vakkundig getapt belgisch bier. Een warme sfeer, informeel, attente eigenaar met verstand van zaken

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Deze zaak bestaat uit 2 delen: een cigarbar waar alles, echt alles klopt en dan als klap op de vuurpeil de perfecte gastheer Jack. Een heuse virtuoos!
Hij kan je allerlei weetjes vertellen over Rolex, sigaren, rhum, whisky, vintage stuff, name it.
Ik bleef er aan de toog hangen als een vriend tot 1 uur na sluitingstijd. Hopelijk kom ik hier nog terug.
Typisch Rotterdam. Doen!

Datum van activiteit: september 2018