“Slechte service ”
Beoordeling van Jaffa

Jaffa
Geclassificeerd als nr. 333 van 1.463 Restaurants in Rotterdam
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is goed maar zei dat ik mee wilde nemen. Vervolgens kreeg ik een tasje met eten en bedacht ik me dat ik toch binnen wilde eten. Toen werd ik weggestuurd omdat ik niet had aangegeven dat ik binnen wilde opeten. Er werd mij verteld bij een shoarmatent dat ze een tafelschikking hebben. Je hebt geen Michelin sterren restaurant. Ik betaal precies hetzelfde bedrag voor mijn eten als mensen die binnen willen eten maar wordt weggestuurd. Slechte service!

11 september 2019 beoordeeld

Altijd lekker hier, jaren achterelkaar hebben zei de gouden kapsalon gewonnen En vaker ook in de kranten geweest zoals “Metro/AD als de beste shoarma tent van Nederland

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie patat .lekkere knoflooksaus.
Mooie en lekkere kipshoarma.
Vriendelijk personeel.
Kids hebben genoten.

5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben normalite een moeilijke eter,maar hier is de Lekkerste shoarma sinds ik hier al 19 jaar kom, constante kwaliteit elke keer weer,en gods wat is het altijd druk!! alsnog binnen maximaal 10minuten onze eten op tafel,mijn gezin is iedere keer tevreden:) proficiat heren

Datum van bezoek: mei 2019
16 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt verschrikkelijk, vlees is oud.
Een simpel broodje donner lijkt niet te slagen hier. Alleen maar vet, en plakkerige stoelen
Zonde van je geld!!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Jaffa bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Jaffa geweest? Deel je ervaringen!