“Rustiek”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Cool
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Italiaans eten. Vriendelijke bediening. Gezellig klein restaurant in leukste straat van Rotterdam. Reserveren is wel verstandig.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Diverse malen heerlijk gegeten. Super leuke voorgerechten, vooral antipasti misti. Heerlijke pasta. Daarna nog een secundi is eigenlijk zelfs een beetje teveel. Mooie bijpassende wijnen met toelichting.

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Het was echt super! Niet de traditionele Italiaan, maar origineel en heerlijk.
Gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu, met bijpassende wijnen.
Als eerste een koud gerecht met verschillende bietjes, rauw en gekookt. Gele eitjes, rode bietjes en chioggia bietjes.Heeeerlijk!
Daarna een gerechtje met lamsgehakt uit Sardinië. Om je vingers bij af te likken!
Vervolgens een visgerecht: doradefilet met gebakken rijst en caponata.
En als afsluiting een heerlijk dessert of kaas.
En alle gerechten vergezeld van heerlijke wijnen.
Bediening hartelijk en zeer bekwaam.
Keuken geweldig.
Prijs - kwaliteit prima.
Dit is een adresje waarvoor we graag nog eens vanuit Zeeuws-Vlaanderen naar Rotterdam rijden!

23 juli 2017 beoordeeld

wij namen het 4 gangen verrassingsmenu, en van een verrassing gesproken: dit was gewoon schitterend, zowel de smaken en de presentatie was een voltreffer. ook de bijpassende wijnen waren met kennis en overleg uitgekozen. bediening was professioneel maar uiterst vriendelijk. echt een geslaagde avond

12 juli 2017 beoordeeld

Dit was niet onze eerste kennismaking met Oliva, maar wel qua Pranzo. En wat een feest. Dit is een pracht manier om een zondagmiddag door te brengen. Acht heerlijke en verrassende gerechtjes, ook voor een van onze vegetarische tafelgenoot. Mooie wijnkaart. Al met al, dit was zeker niet de laatste keer!

Reizigers die Oliva bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Oliva geweest? Deel je ervaringen!