“Voortreffelijk ”

Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Stadsdriehoek
15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gusto Italiaans restaurant in Rotterdam was de plek waar we met 35 vrienden gingen eten. Er was plaats gemaakt op de bovenverdieping dat werd ons: petit Restaurant. Cliff was de hele avond onze perfecte gastheer ! Eten en wijn uitstekend , de 3 gangen werden geserveerd in overleg zodat we konden speechen en praten zonder enige haast.
Een aanrader!

3 oktober 2017 beoordeeld

Vanwege het mooie weer zat het buitenterras bomvol, dus we zijn naar binnen gegaan. Daar is het heel gezellig. De bar is aan de andere kant van het restaurantgedeelte. Wij hebben de pizza van de week besteld: Veronique. Heerlijk met vijgen, honing en sla. Ik heb hem, vanwege een fruitallergie, zonder vijgen besteld en dat was geen probleem. Hierdoor werd hij zelfs voordeliger. Toen de pizza's kwamen konden we extra sla krijgen. De pizza's smaakten overheerlijk en de wijn erbij was prima, al was de rode wijn aan de dure kant.

25 september 2017 beoordeeld

Twee heerlijke borden pasta spaghetti met malse runderbavette en een rigatoni met kalfswang en parmesaan de prijs (22,50 en 19,50) voor deze borden is echter gewoon te hoog. En waarom wordt er bij alle gerechten gevraagd wilt u er Rucola over heen ?
Geen voorgerecht genomen dus een dessert voor twee van alle voorgerechten een stukje (erg groot stukje) dit is dus erg groot kun je met gemak met 4 personen van eten.
Wijnen zijn prima in orde en er is een speciaal Italiaans bier.

23 juli 2017 beoordeeld

aperitief van de maand en wijnen waren ok. hetzelfde kon niet gezegd worden van de rest van de maaltijd. het suggestie voorgerecht was een overgrote sla met weinig overleg samengesteld. het hoofdgerecht enerzijds kalfskotelet met tomaten salsa: vlees was matig/smaakloos gekruid en onvoldoende gebraden, anderzijds ravioli met romanesco en prei, niet zo een gelaagde combinatie plus romanesco niet gaar. misschien ligt het aan onze smaak maar wij waren echt niet overtuigd, had beter gekund

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden dit restaurant bezocht en hier zeker geen spijt van gehad. Het was druk in het restaurant maar toch een heel vlotte en goede bediening. Na keuze gemaakt te hebben werd ons aangeboden onze verschillende voorgerechten te delen.
Dit beviel prima.
Hoofdgerechten o.a. Zeegolf en gnocchi met ossenstaart waren heerlijk evenzo het dessert Dolce Giro.
Al met al een prettige avond hier doorgebracht. Bij mooi weer kun je ook buiten eten.
Snij komen hier zeker nog eens terug.

Reizigers die Gusto bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

In Gusto geweest? Deel je ervaringen!