“Lekker eten met mooie wijn bij Berrie en Justin”
Beoordeling van Steakhouse Terroir

Steakhouse Terroir
Reserveren met
Steakhouse Terroir is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 54 van 315 Restaurants in Leiden
30 mei 2018 beoordeeld

Gezellig en goed gegeten op het terras.
Start met zwezerik is mooi krokant en niet te veel. Daarna voor Thea een malse biefstuk en voor mij een entrecote.
Als wijn kozen we uiteindelijk voor de Chateau Neuf du Pape 2et mooie ambians015, jammer de laatste fles.
Goed adres m

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn er nu al een paar keer wezen eten met onze kinderen en iedere keer valt het ons toch weer op dat de bediening steken laat vallen, met name als het drukker wordt.
Het eten is goed, de steaks zijn dry-aged stevig van smaak. Bijgerechten hebben een leuke twist wat het net mooier doet smaken dan je het zou aflezen van de kaart. Ook voor de kinderen zijn ze flex wat betreft het samenstellen van een gerecht.
Alleen... als de bediening/eigenaar nou net zo veel aandacht zou kunnen besteden aan álle gasten (en niet alleen aan de overduidelijk vaste of favoriete gasten) zoals er aan het vlees wordt besteed dan zou het echt een top tent zijn. Het eten is helaas nou ook weer niet zo “mind-blowing” lekker om er tussen voor- en hoofdgerecht meer dan een uur zonder drank (!) voor te wachten. Om in overweging te nemen: “guests are like plants: don’t forget to water and show attention from time to time...”.

23 mei 2018 beoordeeld

Zaterdagavond, lekker met z'n tweetjes steak en wijn. We hebben er zin in.

Dat het om de service en de details draait komt helaas niet goed uit de verf. Een fles water op voordat de kaart überhaupt na 50 minuten aangeboden wordt. Dit na nadrukkelijk oogcontact met de bediening, die wel aandacht heeft voor de grote groepen met gezinnen.

Voorgerecht is ganzenlever en zwezerik; heel smakelijk.

Hoofdgerecht Steak bavette en Ribeye besteld, er wordt niet gevraagd hoe wij ons vlees gebakken willen hebben, opmerkelijk maar de serveerster is al weer weg.

Bij de wijnen gaat het fout; een glas Agnes Chardonnay wordt slechts een bodempje geserveerd voor 11 euro! Ver beneden de maat. Er wordt uiteindelijk bijgeschonken na het commentaar "dat er wel een fles wijn in een glas past".

De rode wijn een Barolo van Mauro Veglio; de fles is afgesloten met een soort schenkdop om geen zuurstof toe te laten aan de wijn. Misschien nuttig in commerciële overweging, maar niet echt gastvriendelijk. Gewoon uitschenken.
Helaas een misser, omdat deze Barolo een wijn is die juist zuurstof nodig heeft om de alcohol te laten vervliegen, decanteren wellicht?

Toch jammer van een zaak die alle ingrediënten heeft om gasten een fijne ervaring te bieden; een prachtig pand, goede gerechten, heerlijk vlees en lekkere wijnen.
Nee, niet een echte aanrader voor vrienden en kennissen. Eerder een gemiste kans.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat was een mooi stuk vlees, lekker, mals, top.
Wat kan er beter in een voormalig slachthuis, en dan nog eten met een voormalig medewerker.
Mooie plek, heerlijk gegeten, lekkere wijn en, we roken de kazen al eerder en konden ze zeker niet laten staan.
Leiden heeft er weer een heerlijk restaurant bij !

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ambiance. Sfeervol maar wel zakelijk. Niet grote kaart maar voldoende keuze. Mooie wijnen. Heerlijk eten dat goed is klaargemaakt. Porties vlees kan per gewicht besteld worden. Bijgerechten apart te bestellen. Ook leuke aparte dingen.
Vriendelijke, jonge bediening.
Aanrader.

Reizigers die Steakhouse Terroir bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Steakhouse Terroir geweest? Deel je ervaringen!