“Steakhouse met ster”
Beoordeling van Steakhouse Terroir

Steakhouse Terroir
Reserveren met
Steakhouse Terroir is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 30 van 303 Restaurants in Leiden
5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben zwaar onder de indruk van dit restaurant. ALLES KLOPT!
De ontvangst was erg gastvrij en vriendelijk, personeel is zeer deskundig en werkt met passie. Heel mooi hoe er over het vlees, de wijn en kaas wordt gesproken. En ze maken prachtige combinaties van wijn en spijs. Bijvoorbeeld kaas als dessert met champagne. Ik heb daar nooit over nagedacht of deze combinatie geproefd. Maar ... wauw, dat is mooi! Gewoon eens doen!
Het vlees is onbeschrijflijk lekker bereid en zó puur van smaak. Wat een feest!
De locatie is prima en het pand monumentaal. Echt prachtig.
Ik kan geen minpunt aan dit steakhouse ontdekken.
Het heet waarschijnlijk steakhouse vanwege de goede kwaliteit van het vlees. Maar vis staat ook op de kaart en dit is een restaurant die wat mij betreft een ster verdient. Compleet; sfeer, personeel, kwaliteit eten, wijnkaart en de enorme passie en gastvrijheid.

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtlocatie buiten de singels. Neergestreken op een terrasdag, heerlijk rustige omgeving. Helaas geen bier op de tap, maar een La Chouffe op fles een prima alternatief. Mijn lief nam een glas rosé en gezamenlijk namen we een portie Pata Negra: man, man, wat was die uitzonderlijk lekker! Ham die in je mond smelt! De steaks bestel je per 100 gram. Vind je 100 te weinig en 200 te veel: geen nood, bestel je 300 en deel je met zijn tweeën. Kun je gelijk het verschil proeven door 3 verschillende steaks te bestellen. Zo bestelden wij bavette, entrecote en rib-eye. Samen met heerlijke verse friet en gegrilde groene asperges hebben wij genoten van een vorstelijk maal. Met een heerlijk glas Nero d'Avola rode wijn. De bediening was top!

24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Memorabele avond met super hoog niveau eten. Begon al met attente bediening: bij binnenkomst opmerking van mijn man over chouff bier en dat komt direct op tafel. Voorgerechten top: pittige geitenkaas cheesecake is smaakexplosie. We hebben 4 verschillende vleesgerechten om te delen genomen: perfecte kwaliteit en goed bereid.
Bieten als bijgerecht echt heerlijk.
Nagerechten om bij weg te dromen: chocolade taart en sticky toffe pudding. Op de woensdag Bring your own wine leuk om te doen. Maant eigeN Wijnkaart ziet er ook goed uit
Leuk oud pand, slachterij, met terras. Binnen zit je leuk en op goede stoelen.
Attente leuke proffesionele bediening.
Conclusie top tent!!

13 april 2017 beoordeeld

De ambiance van het restaurant ziet er goed uit. Bij binnenkomst staat het personeel klaar om je jas aan te nemen en je te begeleiden naar je tafel. Vervolgens krijg je een drankkaart / borrelkaart in plaats van de normale menukaart. Hierdoor is het voor de klant onduidelijk of de borrelhapjes de voorgerechten zijn. Wij hebben de rivierkreeft bitterbal gekozen.Dit smaakte erg goed!

Als hoofdgerecht koos ik voor de BBQ ribben. Er zat een lekkere rook smaak aan deze ribben. Ik vond de ribben echter iets te zout en het vlees had malser gemogen. Mijn vriendin had de tournedos. Deze smaakte erg lekker.

Als toetje koos ik voor de tiramisu. Dit was even wennen omdat het restaurant een eigen manier had bedacht. Het smaakte prima echter de traditionele tiramisu heeft meer mijn voorkeur.

Nadeel vonden wij de rokers voor de ingang,. Bij binnenkomst van nieuwe klanten kwam er een rookwalm door het restaurant.

Samengevat: Leuk sfeervol restaurant. Er zijn nog wel een aantal verbeterpunten. Wij komen hier nog een keer terug.

11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige inrichting. Personeel is zeer kundig. Het eten fantastisch, hoge kwaliteit van het vlees en zeer creatieve smakelijke bijgerechten
Een minpuntje. Het duurde erg lang voordat we een fles wijn konden bestellen

Reizigers die Steakhouse Terroir bekeken, bekeken ook

In Steakhouse Terroir geweest? Deel je ervaringen!