“Nu ook zeer tevreden bezoeke, naast regelmatige thuisbesteller”

India Way Tandoori Restaurant
Reserveren met
India Way Tandoori Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 12 van 295 Restaurants in Leiden
Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
18 september 2017 beoordeeld

Eten is hier echt geweldig lekker en rijk aan smaken. Pittig is gewoon pittig, niet bepaald verwesterd gelukkig! Je kunt hier alle kanten uit, met gerechten uit meerdere streken in en om India. Bediening is vriendelijk, sfeer in restaurant is wat knus en dat maakt je meteen even weg bent van waar je gekomen bent. Anywayz, ik blijf bij ze bestellen en ga zeker nog een keer bij ze langs voor echt uitgebreid lekker Indiaas eten!

Schrijf een beoordeling

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrije mensen en geweldig eten! Keuze uit veel verschillende gerechten, die wij allemaal deelden.

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klantvriendelijk en super heerlijk eten.
We wonen in Groningen en als we in de buurt zijn gaan we daar eten.

7 augustus 2017 beoordeeld

Lekker eten. Het is niet echt veel wat je krijgt, maar wel goed.
Je kunt van mild tot spicey bestellen.

2 augustus 2017 beoordeeld

Dit restaurant is echt op en top Indiaas eten en is duidelijk gefocust op het bieden van heerlijke gerechten, op traditionele wijze. De website (die uit 2001 moet zijn zo ongeveer gok ik), verraad een boel, deze mensen hoeven het niet te hebben van marketing, dit verkoopt zichzelf. Hele vriendelijke behulpzame bediening en een gemoedelijke sfeer in het restaurant, terwijl het toch wel vol zat toen wij er waren. Mijn vriendin en ik namen een Thalie, wat een heel menu is met heerlijke dingen. Nadien zaten we echt helemaal vol en hadden echt genoten. Aanrader wat mij betreft!

Reizigers die India Way Tandoori Restaurant bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In India Way Tandoori Restaurant geweest? Deel je ervaringen!