“Top avond”

do 17-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 356 Restaurants in Leiden
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke avond: goed eten, prettige bediening (oog voor details en kennis van zaken). Gelijk een volgend bezoek gepland.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant met zeer verrassende gerechten en bijbehorende wijnen! Dit was ons derde bezoek aldaar. Een echte aanrader!!

Datum van bezoek: juli 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Uitstekend! De sfeer en inrichting is prachtig in dit bijzondere pand! Met mijn vriend zijn we bij The Bishop gaan uiteten ongeveer in maart dus misschien is de sfeer daar in de zomer anders. Bediening was uitstekend; aanwezig wanneer het moet maar ook discreet. Beleefd en snel; super. En het eten was ook erg goed! Mooie presentatie, goede porties en bijbehorende wijnen pasten goed bij. Echt uiteten. Zeker een aanrader voor zowel privé met familie of stellen alsook zakelijk.

Datum van bezoek: maart 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een menu van 3 gangen. Fantastisch eten, veel smaak en verassende combinaties. Dit samen met een geweldige sfeer zeker een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We gebben erg lekker gegeten in een prachtige omgeving. Het eten was verrassend; zeker met de toelichting van de sommelier en de bijbehorende heerlijke wijnen. Voor ons een echte aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant The Bishop bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Restaurant The Bishop geweest? Deel je ervaringen!