“Mooie setting, gezellig, heerlijk gegeten”
Beoordeling van Restaurant The Bishop

Restaurant The Bishop
Reserveren met
Restaurant The Bishop is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 315 Restaurants in Leiden
18 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader. Neem de makreel; heerlijk fris en mooi van smaak. Zeer goede service. Prachtig interieur. Heel sfeervol. Het heeft 2 verdiepingen. Ik vind boven leuker. De oesters waren ook lekker. Open keuken. De aardpeer met truffel en pastinaak is ook heerlijk. Heel veel persoonlijke aandacht. En dat terwijl de hele zaak vol zat. De fazant was ook heerlijk. Lekker sappig. Kaasplankje is heerlijk om mee te eindigen. Persoonlijke service echter niet te amicaal. Kort samengevat; hier moet je naar toe als je in leiden bent

17 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrije hand chef. Geweldig genoten. Mooi wild, subtiele vis, attente bediening, zeer professioneel. Zit tegen een ster aan maar toch informele sfeer....

9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gerechten en gebalanceerde smaken. We hadden een aansluitend een theatervoorstelling en Fleur hield er rekening mee!

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na dagje uit met moeder en zus op zoek naar restaurant om iets te kunnen eten. Niks gereserveerd dus nogal lastig op zaterdagavond. Gebeld met The Bishop en als we het niet erg vonden om om 20.30 de tafel vrij te maken, konden we nog terecht. Bij binnenkomst ontzettend vriendelijk en spontaan welkom geheten, naar een prachtig tafeltje op eerste verdieping verwezen onder een 'wat zijn dat jullie er zijn'. Heerlijk herfstig aperitief geserveerd, al snel besloten tot drie gangen menu van de chef, twee keer getij en één keer vegetarisch. Werkelijk waar heerlijk gegeten, fantastische wijn erbij, ontzettend vriendelijke bediening en nergens het idee gehad dat we weg moesten om de tafel vrij te maken. Dit is uit eten zoals het bedoeld is, een absolute aanrader!!!!

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij de Bishop om het een en ander te vieren.

Leuk en professioneel personeel. We hebben ons laten verrassen met het chef's menu die van bijzonder goede kwaliteit was. De gerechten waren erg lekker. Ik was moeilijk met mijn smaak voor wijnen, maar Mello wist raad en kwam met fantastische opties.

Dankjulliewel voor de mooie avond.

Reizigers die Restaurant The Bishop bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Restaurant The Bishop geweest? Deel je ervaringen!