“Top !!”
Beoordeling van Restaurant The Bishop

Restaurant The Bishop
Reserveren met
Restaurant The Bishop is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 320 Restaurants in Leiden
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste ervaring met dit restaurant. Uitstekende gerechten, wijn en bediening. Mooie ambiance. Een aanrader.

28 september 2017 beoordeeld

Ja, alles klopt bij The Bishop: de bediening (Fleur), het aperitief (g&t op Bishop-wijze), de plankjes met olijven, dip en rauwkost en de Iberico ham (superdun gesneden), de Chardonnay en het voorgerecht (zowel het Tataki Rund als de ravioli). Dan het hoofdgerecht: Wild zwijn (geweldig), Heilbot (super) en de Black Angus (perfect). Alles prachtig gebakken en klaargemaakt en de opmaak was een lust voor het oog. De smaken waren verfijnd en alle combinaties goed in balans. Dit is duidelijk een teamprestatie bij The Bishop. Complimenten dus voor de keuken.
Wij komen terug...U ook ?

13 september 2017 beoordeeld

Voor de viering van 2 verjaardagen kozen we dit restaurantje uit voor een een verrassingsdiner van 4 gangen en daar hebben we geen moment spijt van gehad. Onze gastvrouw was Fleur en die wist de gerechten goed te presenteren. Niet een opgedreund lijstje maar met kennis van zaken. Elk gerecht gaf ons een wauw-moment! Heerlijke gerechten met een bijpassend wijntje, ook erg lekker en niet de voor de hand liggende wijnen. Ook ziet het restaurant er erg leuk uit. Werkelijk een aanrader

12 september 2017 beoordeeld

We hebben in de Bishop genoten van het 4 gangen verrassings menu, de gerechten waren super lekker en mooi opgemaakt, dit in combinatie met heerlijke wijn en de leuke bediening door onze gastvrouw Michelle maakte het voor ons een gezellig avondje uit!

21 juni 2017 beoordeeld

Ik heb nu 3 keer bij The Bishop gegeten en alle 3 de keren was het geweldig!
Fantastiche wijn, zeer goede keuken en uitmuntende bediening. Ik kijk nu alweer uit naar de 4e keer.

Reizigers die Restaurant The Bishop bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

Leiden, Zuid-Holland

In Restaurant The Bishop geweest? Deel je ervaringen!