“Uitstekend restaurant”
Beoordeling van Restaurant The Bishop

Restaurant The Bishop
Reserveren met
Restaurant The Bishop is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 309 Restaurants in Leiden
13 september 2017 beoordeeld

Voor de viering van 2 verjaardagen kozen we dit restaurantje uit voor een een verrassingsdiner van 4 gangen en daar hebben we geen moment spijt van gehad. Onze gastvrouw was Fleur en die wist de gerechten goed te presenteren. Niet een opgedreund lijstje maar met kennis van zaken. Elk gerecht gaf ons een wauw-moment! Heerlijke gerechten met een bijpassend wijntje, ook erg lekker en niet de voor de hand liggende wijnen. Ook ziet het restaurant er erg leuk uit. Werkelijk een aanrader

12 september 2017 beoordeeld

We hebben in de Bishop genoten van het 4 gangen verrassings menu, de gerechten waren super lekker en mooi opgemaakt, dit in combinatie met heerlijke wijn en de leuke bediening door onze gastvrouw Michelle maakte het voor ons een gezellig avondje uit!

21 juni 2017 beoordeeld

Ik heb nu 3 keer bij The Bishop gegeten en alle 3 de keren was het geweldig!
Fantastiche wijn, zeer goede keuken en uitmuntende bediening. Ik kijk nu alweer uit naar de 4e keer.

16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond bij the bishop gegeten met fleur als gastvrouw! Wij hebben wederom een fantastische avond gehad, met zalig eten en uitmuntende bediening!

9 juni 2017 beoordeeld

The Bishop is een bijzonder sfeervol restaurant dat ideaal is voor een informele avond met prima eten. De kaart is vrij bescheiden en verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar het is gewoon goed en prima kwaliteit. Een plezierige wijnkaart met veel keuze, ook qua prijs. En een stralende bediening.

Reizigers die Restaurant The Bishop bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Restaurant The Bishop geweest? Deel je ervaringen!