“Heerlijke lunch ”
Beoordeling van Wielinga

Wielinga
Geclassificeerd als nr. 9 van 319 Restaurants in Leiden
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunchmenu genomen. Wat was het weer heerlijk . Gezellig zo midden in de stad .
We hebben weer genoten en heb nu alweer zin om te gaan.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier op een zondagavond heerlijk buiten op het terras gegeten. Bediening was vriendelijk en snel. Eten was erg lekker maar de porties karig. Geen goed teken wanneer je na een voor- en hoofdgerecht nog steeds trek hebt (en ik ben geen grote eter).

8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten als enige tafel binnen in het restaurant waardoor alles trager ging. Met 4 personen in de bediening zou je toch meer attentie verwachten. Keus van gerechten en wijn in prima. Eten is goed van kwaliteit. Prijs is schappelijk.

2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie sfeervol ingericht restaurant. Wij hebben genoten van een 3 gangen menu met daarbij Duitse - Riesling - wijnen.
Goede balans tussen de gerechten en de wijn. De sommelier en de keuken hebben uitstekend samengewerkt.
Vriendelijke bediening, wat ons betreft een restaurant waar we nog een keer naar terug zullen gaan.

17 maart 2018 beoordeeld

Vanavond hier met zijn vieren genoten .
Echt een Top locatie, gelegen op een van de mooiste plekjes in Leiden.
In een pand , waar vroeger een dansschool was gevestigd. En het leuke is dat de hele sfeer daar ook aan herinnert.
Prachtig verbouwd.
We kozen voor het 3 gangen menu, heel,erg lekker, begeleid door een heerlijk wijnarrangement.
Gezellige en persoonlijke bediening.
Wij vinden het een echte Aanrader.
Rob Tuinstra
Oegstgeest

Reizigers die Wielinga bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland
Leiden, Zuid-Holland

In Wielinga geweest? Deel je ervaringen!