“Heerlijke lunch”
Beoordeling van Wielinga

Wielinga
Geclassificeerd als nr. 10 van 314 Restaurants in Leiden
12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke lunch met vriendin
Voorgerecht en hoofdgerecht vis zo ontzettend lekker.
Zagen ook nog andere lekkere gerechten passeren dus snel terug .
Gelijk flesje water op tafel en een karaf witte wijn echt goed.
Wat een aardige chef die verstaat zijn vak.
Komen snel weer.

30 juli 2017 beoordeeld

Voor de eerste keer bij Wielinga gegeten; op de lokatie waar we in een grijs verleden dansles hebben gehad. De ober legde ons uit hoe de indeling vroeger was en wat er verbouwd was, zeer attent. De kaart is niet heel uitgebreid, maar heeft voor elk wat wils. We hebben erg lekker gegeten en de bediening was heel vriendelijk. Het enige minpuntje was dat we wel heel lang moesten wachten voordat de wijn werd bijges honken, maar toen hebben we zelf de fles maar ter hand genomen.

12 juli 2017 beoordeeld

Geweldig gegeten in deze oude dansschool. Strak ingericht, beetje donker maar OK. Keurige bediening, leuke ambiance. En dan het eten: heerlijke oesters als start, daarna kozen we voor de zalm en de tarbot. Grandioos. De tarbot met mooie groenten als pastinaak en groene asperge, verder met garnaaltjes en lenteui, zeer verfijnd. Opmaak en smaak sterwaardig. Prijs/kwaliteit prima in orde. Aanrader.

29 juni 2017 beoordeeld

Uitstekende wijnen en dito eten...Zeker niet goedkoop, maar als je dit restaurant bezoekt voor een hele avond dineren zul je niet teleurgesteld worden...

20 juni 2017 beoordeeld

Dit was de tweede keer dat we hier aten. We kozen voor het 4 gangenmenu, incl. het bijpassende wijnarrangement.
Er wordt voortreffelijk gekookt, de gerechten zijn tot in de perfectie klaargemaakt en de wijnen zijn een echt extra. Zeer aanbevelenswaardig restaurant.

Reizigers die Wielinga bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland
Leiden, Zuid-Holland

In Wielinga geweest? Deel je ervaringen!