TripAdvisor

Beoordeling van Waag

Waag
Geclassificeerd als nr. 27 van 355 Restaurants in Leiden
14 september 2019 beoordeeld

Heerlijk terras met fijne bediening aan het water veel te zien lekker druk middenin de stad leiden heerlijk hertog jan biertje lekker koud geserveerd

Datum van bezoek: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

4 september 2019 beoordeeld

De waag, mooi aan het leidse water.
aan eten en drinken niets dan goeds.
de ruimte waar we in zaten (een prachtige serre)
Veel geluid konden elkaar bijna niet verstaan,jammer

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er op zondagochtend toen nog maar een paar tafeltjes bezet waren (dus niet extreem druk)
+ mooie ligging aan t water
- trage bediening ondanks dat er nauwelijks iets te doen was moesten we meermaals vragen of we iets mochten bestellen
-onvriendelijk
- de latte werd geserveerd in een kelkachtig laag glas. Latte was helemaal bruin en smaakte alsof de machine niet goed was gespoeld.
Op mijn opmerking dat dit geen latte is, was de reactie "zo is ie hier altijd".

3 september 2019 beoordeeld

Na het bestellen van ons eerste drankje moesten we een half uur wachten. Toen de rode wijn eenmaal kwam kregen we te horen dat we geen eten meer mochten bestellen. De tafel naast ons mocht dit wel en we kregen een grote mond van deze jongeman. Naast dat ging onze bediende heel luidruchtig praten met zijn vrienden die daar ook aan het dineren waren. De gespreksonderwerpen waren licht gezegd ook NSFW. Jammer.

Datum van bezoek: september 2019
2 september 2019 beoordeeld

Gezellig en lekker gegeten. Personeel is vriendelijk en kaart geeft volop keus. Pand is geweldig en ook buiten is er nog een groot terras. Binnen ook voldoende ruimte om de tafels wat ook wel prettig is/ Kortom prima adresje voor lekker eten!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Waag bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Waag geweest? Deel je ervaringen!