“Leuke aan het water”
Beoordeling van Lot & de Walvis

Lot & de Walvis
Geclassificeerd als nr. 36 van 355 Restaurants in Leiden
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi terras aan het water. Binnen is het een sfeervol restaurant. Jammer dat we met 6 personen aan een 4 persoonstafel zaten, terwijl we gereserveerd hadden.

De bediening is vriendelijk, maar vergaten wel de drankjes te bezorgen die we besteld hadden.

Het diner was prima, maar niet heel bijzonder. Een beetje hobby kok komt tot hetzelfde niveau.

Datum van bezoek: september 2019

26 augustus 2019 beoordeeld

Wij lagen in de passanten en hebben hier ontbeten. Handig om te reserveren en het was de moeite kaart. Geen groot buffet maar wel top kwaliteit. Met verse jus d'orange en heerlijk koffie. Aanrader

21 augustus 2019 beoordeeld

Geweldige gastheer, bestelling wordt snel opgenomen, drankjes komen snel, eenvoudige lunch laat lang (30 min.) op zich wachten, maar smaakt goed.
Aan de prijs.
Ligging aan de jachthaven is top.

19 augustus 2019 beoordeeld

Gisteren een drankje gedaan op het terras. Leuke locatie, goede bediening en op zich schappelijke prijzen. Behalve voor een roseetje; € 6,50 per glas vind ik wel heel prijzig. Ik geloof dat ik dat nog nooit betaald heb voor een glas rosé.

18 augustus 2019 beoordeeld

Samen met mijn vrouw heb ik hier gezellig en uitstekend geluncht. Een mooi groot terras, prettige en attente bediening en goed verzorgde, smakelijke sandwiches; mijn vrouw had de Vegan-sandwich gekozen met o.a. Jackfruit erop, iets wat nog onbekend was voor haar, maar heerlijk smaakte i.c.m. een heerlijke saus en een lekkere, knapperige pita. Mijn keuze was de Roasted Beef-sandwich, die ook erg goed smaakte. De witte Pinot Grigio en de blonde Afflichem maakten het geheel af. Binnen zijn wij niet geweest, maar het is een groot, gezellig ingerichte ruimte, onderverdeeld in meerdere ruimten, zagen wij vanaf buiten.

Reizigers die Lot & de Walvis bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Lot & de Walvis geweest? Deel je ervaringen!