Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldige ervaring in sfeervolle setting

De prachtige ervaring begint al bij binnenkomst. Mooie uitleg over het verleden van de stad en het ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
134fritsm
Top escaperoom!

Onze zoon van 10 heeft deze escaperoom als onderdeel van zijn verjaardagsfeest gedaan, samen met ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
nicolinediouf
Lees alle 207 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Leiden
vanaf US$ 142,33
vanaf US$ 346,85
vanaf US$ 3.066,67
Beoordeeld op 12 maart 2018

Was voor ons de eerste keer een escape room, maar na deze ervaring gaan we er zeker meer bezoeken. Bij binnenkomst zit je gelijk in het verhaal, wat erg leuk verteld werd.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Meerdere al gespeeld maar deze is bij binnenkomst al super . Je zit er gelijk in. Zeker als ze daar al beginnen met het verhaal denk je gelijk we lossen dit even op ! Hij is pittig zit goed in elkaar en leuk om met elkaar te doen . Kortom echt een topper mede door de prima locatie

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 19 februari 2018

Met 6 man deze escape room gedaan. Bij binnenkomst werd de juiste sfeer gecreëerd door wat te vertellen over de historie van Leiden en het Kruithuisje. Hierdoor kreeg je er helemaal zin in. De puzzels waren divers en uitdagend. Wel werden er iets te veel 'slotjes' gebruikt naar mijn idee, maar al met al een erg leuke escape room. Binnen 52 minuten zijn we eruit gekomen.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 11 februari 2018

Goed verhaal, uitdagende puzzels en een geweldige historische locatie: het kruithuisje. We deden de escaperoom als teamuitje met collega's. De ontvangst was hartelijk en fijn. De stemming werd met de historische introductie sfeervol opgebouwd. Voor sommigen was het de 2e keer dat ze een escaperoom deden, voor anderen was dit een nieuwe ervaring. We hebben vooral ook heel veel lol gehad (ze hebben ons buiten moeten horen joelen), en op de valreep hebben we het gehaald. We hebben genoten!

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 3 februari 2018 via mobiele applicatie

Wat een geweldige middag hebben we gehad. Een leuke ontvangst, enthousiast personeel vertelt over het geheim van Rembrandt. En dan start een koortsachtig uur. Verrassende puzzels en een geweldige locatie!

Datum van activiteit: november 2017