TripAdvisor
Leiden
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk eten, leuke bediening!”
Beoordeling van Just Meet

Just Meet
Een tafel reserveren
di 22-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 355 Restaurants in Leiden
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heerlijk gegeten tijdens een weekendje weg in Leiden! Heerlijk voorgerecht en superleuke hoofdgerecht vergezeld door een heerlijke gin tonic. Wij komen absoluut nog een keer terug!

Datum van bezoek: maart 2019

8 september 2019 beoordeeld

Prima 3-gangen diner voor een schappelijke prijs. Prima en vriendelijke bediening.
Leuk , gezellig restaurant.

Datum van bezoek: november 2018
28 augustus 2019 beoordeeld

Wat een toptent! Wij gingen, gezien de hoge beoordelingen, met hoge verwachtingen naar Just Meet in Leiden.

Alles was perfect. Echt de beste steak ooit! Supervriendelijk personeel. Je krijgt een hele uitleg bij de kaart. Daarnaast diverse leuke “extra’s” zoals het kiezen van je eigen steakmes, het inschenken van de Gin tonic aan de tafel langs een soort spiraal. Geeft een unieke beleving.

21 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, nette bediening in een leuke ambiance. Het vlees is van hoge kwaliteit en ook de bijgerechten, zoals de patat, brood en de sauna zijn gewoon zeer goed. Een aanrader

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Just Meet is een gezellig en gastvrij restaurant waar je ontspannen en lekker kunt eten. Als je van vlees houdt ben je hier aan het goede adres. Hun specialiteit is dry aged meat. De voorgerechten en narechten zijn gevarieerd en alles wordt in het restaurant zelf vers gemaakt. Ik raad aan altijd te reserveren ook door de week. Wij hebben gebruik gemaakt van een zomeractie ( loopt t/m 22-9-19 ) bij the fork op alle gerechten krijg je 50% korting.

Reizigers die Just Meet bekeken, bekeken ook

In Just Meet geweest? Deel je ervaringen!