“Heerlijk”
Beoordeling van Just Meet

Just Meet
Reserveren met
Just Meet is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 314 Restaurants in Leiden
5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke en vlotte bediening, lekker bier en wijn, heerlijke steaks. Kortom prima restaurant. Prijzen liggen denk ik iets hoger dan een gemiddeld restaurant. Ik kom zeker nog een keer eten!

3 oktober 2017 beoordeeld

Mooi bedrijf met leuke bediening en vakkundige directie! En heel goed gegeten! In het centrum en toch makkelijk bereikbaar.

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden maak je mee dat alles klopt, bij Just Meet is dat het geval! Ook het AH menu klopt! Voorgerecht tonijn, verrukkelijk! Hoofdgerecht aged rib eye, ik vond het heerlijk, mijn vrouw minder, werd zonder problemen opgelost met een ander gerecht! Kaas toe, ook raak! Leuke omgeving, perfect bediening! Complimenten!

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en hele kundige bediening. Hoge kwaliteit! Een top restaurant voor de vlees liefhebber.

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten plus super relaxte sfeer! Een avond rustig genieten van al het moois op je bord. Mooie wijnen!

Reizigers die Just Meet bekeken, bekeken ook

In Just Meet geweest? Deel je ervaringen!