“Altijd druk en redelijk gezellig”
Beoordeling van El Gaucho

El Gaucho
Geclassificeerd als nr. 13 van 319 Restaurants in Leiden
Keukens: Latijns, Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant is redelijk gezellig, ambiance kan wel iets beter. Op drukke tijden oogt het chaotisch. Het eten is super! De prijzen zijn redelijk tot hoog.

29 april 2018 beoordeeld

Zin in meer. Per toeval dit restaurant gekozen en maar goed ook. Vlees en de vis was heerlijk geserveerd met een smakelijk sausje. Zeker de wijn proeven en de desserts niet te vergeten. Interieur is leuk, Argentinië wordt een stukje weergegeven. Voertaal onder de collega's is Spaans. Bediening is vriendelijk. Dit heeft onze gecancelde vlucht verzacht

11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten op zaterdagavond.
Een typisch Argentijnse Bife de Lomo heel lekker van smaak en perfect gebakken.
Goede bediening.

8 april 2018 beoordeeld

Een sfeervol ingericht argentijns restuarant,met zeer vriendelijke bediening.
Zowel de biefstuk als de Ossenhaas van uitstekende kwaliteit en ook uitzonderlijk goed bereid.
Sitediches zijn bij de prijs inbegrepen,en ik kan de aardappel met room uit de oven aanbevelen.
Ook de koffie heerlijk van smaak,hier komen we zeker terug.
Top restaurant op een top locatie.

3 maart 2018 beoordeeld

We eten hier een paar keer per jaar. Soms worden we genegeerd door de bediening en moet je ze roepen en soms worden we overstelpt door hun aandacht dat het irriteert. Hetzelfde geldt voor het eten. De ene keer zozo en de andere keer zeer smakelijk.

Reizigers die El Gaucho bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In El Gaucho geweest? Deel je ervaringen!