“Top locatie”

Geclassificeerd als nr. 76 van 355 Restaurants in Leiden
Keukens: Frans, Vis en zeevruchten, Nederlands
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Diner
Beschrijving: In een van de laatste twee stadspoort van Leiden treft u Visbrasserie de Poort. Met het terras aan het water is de brasserie 's zomers een ideale locatie, maar ook in alle andere seizoenen bent u bij Visbrasserie de Poort aan het juiste adres voor een lunch, borrel of diner. Naast heerlijke lunch- en dinergerechten, treft u op de menukaart tevens vele fingerfoodgerechten aan die de gehele dag door zijn te bestellen.
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een top locatie naast het water. Net buiten alle drukte van het centrum.
De bediening is vriendelijk.
Het eten is lekker.

Datum van bezoek: september 2019

6 augustus 2019 beoordeeld

I.v.m. mijn verjaardag daar een hapje gegeten. Het was gelukkig mooi weer, dus we konden met onze sloep aanleggen.
We hadden 'fruits de mer'. Samen een portie gedeeld en daarbij nog calamares en extra oesters besteld. Voor ons meer dan voldoende. Lekker op het terras aan 't water.

Datum van bezoek: juli 2019
29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin heerlijk bij de Poort gegeten. De locatie ligt schitterend aan het water. Helaas was het iets te fris om buiten op het terras te gaan eten. Vooraf oesters en daarna een plateau Fruits de Mer Deluxe. Of het aan onze eetlust lag of dat plateau voor ons tweeën iets te karig was, toch nog een schaal mosselen en een portie mini gamba’s bijbesteld. Het geluid is prima, een goede conversatie is hier nog mogelijk. De rekening was ook prima in verhouding met het eten. Kortom we gaan zeker terugkomen.

Datum van bezoek: juli 2019
7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en behulpzame bediening en een mooie locatie. Wij komen zeker terug!!

Datum van bezoek: juni 2019
15 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vis restaurant,mooie locatie vriendelijk ontvangen door Hanne die ons de kaart uitlegt .wij hebben het share menu genomen als starter de oesters heerlijk vers op.een bedje van ijs en een tableau met fruits de mere smaakvol en mooi opgemaakt als dessert een kaasplank van Nederlandse kazen met uitleg van Hanne .de wijn was een Verdejo past daar goed bij ,komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Visbrasserie de Poort bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland
Leiden, Zuid-Holland

In Visbrasserie de Poort geweest? Deel je ervaringen!