“Waardeloze bediening en matige kwaliteit eten”
Beoordeling van De Bruine Boon

De Bruine Boon
Geclassificeerd als nr. 101 van 320 Restaurants in Leiden
Keukens: Belgisch, Nederlands
30 mei 2018 beoordeeld

De bediening is ronduit amateuristisch. Staan binnen te niksen en je kunt een kwartier wachten voor ze langskomen. Daarna schrijven ze de bestelling ook nog eens verkeerd op. De bediening zelf was overigens wel vriendelijk, in tegenstelling tot de eigenaar die was ronduit brutaal. Het eten zelf is matig voor een veel te hoge prijs. Deze toko zou niet misstaan op het damrak in Amsterdam om toeristen teveel te laten betalen voor een zeer beperkte kwaliteit. Jammer want het terras zit op een mooie rustige plek aan het water. Dat is het enige pluspunt.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 27 mei zijn we bij de bruine boon wezen avondeten op het terras. Het was niet super druk maar er zaten wel genoeg mensen, binnen zat er echter niemand vanwege het weer en toch viel de bedieng heel erg tegen.

Het eten was prima alleen de bediening was bagger slecht. Als we drinken wilde bestellen moest we ze aanhouden, omdat ze anders gewoon niet bij ons kwamen. We hadden al aangegeven dat we wilde avondeten, maar vervolgens kwam niemand het eten opnemen. Ook toen we al een paar keer de aandacht probeerde te krijgen van de bediendes keken ze iedere keer weg.

Tijdens het eten is er niemand langs gekomen om te vragen of het smaaktte. En toen we waren uitgegeten kwam niemand de borden ophalen.

Toen we vervolgens dessert wilde bestellen wilde we de appeltaart maar dan ipv witte chocoladesaus wilde we bruine chocoladesaus maar dat hadden ze zogenaamd niet. Wat raar is aangezien het voorgaande keren wel kon worden geregeld. Vooral ook omdat ze een dessert met brownie en chocoladeijs hebben verwacht je als gast dat ze best wel wat bruine chocola kunnen omsmelten.

Kortom, de bediening was totaal niet aanwezig en was ook niet bezig met de gasten maar vooral alleen met elkaar. Het leek meer alsof we een last waren toen we daar zaten. Wij komen niet snel meer terug na zo'n behandeling.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin en oma geluncht op t terras, snel geholpen vriendelijke bediening. Misschien iets te duur voor wat je krijgt maar kwaliteit is goed.

29 april 2018 beoordeeld

Ruime keuze, uitgebreide kaart.
Lekkere biertjes voor de liefhebbers.
De rolladeschotel is een aanrader!

22 maart 2018 beoordeeld

Had er eerlijk gezegd niet heel veel van verwacht maar het was een verrassing. Heerlijke broodje gebakken ei gegeten en een pistolet met pikante gehakt met tomaat en gesmolten kaas. Bediening is niet speciaal , beetje lopende band...maar heerlijk gegeten en kom zeker terug.

Reizigers die De Bruine Boon bekeken, bekeken ook

In De Bruine Boon geweest? Deel je ervaringen!