“Mooie zaak”
Beoordeling van Puur Eten & Drinken

Puur Eten & Drinken
Reserveren met
Puur Eten & Drinken is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 13 van 320 Restaurants in Leiden
Keukens: Frans, Wijnbar
Geschikt voor: Grote groepen
Beschrijving: Er is zoveel lekkers op de wereld. Pure en eerlijke producten, die op verantwoorde wijze geproduceerd worden. Met oog voor dier en natuur. Zalm van Toet, Limburgs kloostervarken, Palmesteyn rund of ijs van professor Grunschnabel. Ambachtelijk bereid in onze eigen keuken. Dat mag geproefd worden. En daar zijn we trots op. Komt u met z’n tweeën of met een grotere groep. Zakelijk, met familie of vrienden. Heeft u een speciaal dieet of bijzondere wensen. Geen probleem, een bezoek aan restaurant Puur staat garant voor een geslaagde avond. Wij zien u graag! Kok Holverda
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten! Fijne bediening, goede en aardige chefkok en mooie zaak. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

2 juli 2018 beoordeeld

We gingen hier eten met een Social Deal, super goede deal voor 4 gangen. Dan kan het zo zijn dat je bij zo'n aanbieding slechtere kwaliteit eten of kleine porties te eten krijgt, dat was bij Puur absoluut niet het geval. We hebben er nog extra brood vooraf genomen en frietjes, maar zeker het laatste was to much. Mijn tafelgenoot ging voor de vis versie en ik het vlees, allebei heerlijk gegeten en genoten van het tussengerecht de Risotto. Ook het dessert van de chef was heerlijk! Bij elk gerecht kwam er uitleg en ook nog amuses erbij. Avondje genieten! Enig minpuntje dat de social deal (op dessert na) een kopie was van het menu uit 2017.

21 juni 2018 beoordeeld

21 juni hier gegeten om ons 4 jarige huwelijk te vieren. Omdat we allebei een maagverkleining hebben gehad, kunnen we niet veel eten. Dat was geen problem. We mochten het 5 gangen verrassingsmenu gewoon delen. En het wijn arrangement kon ook in de 'BOB' variant met halve glaasjes, want meer kan ik niet meer op. Heerlijk genoten. Personeel was heel vriendelijk en service gericht. Ze weten ook heel veel te vertellen over de wijnen. En dat we meer tijd tussen de gangen nodig hadden was ook geen probleem. Eten was heerlijk. Aanrader. Volgende week, op mijn verjaardag, gaan we weer!

7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts hier terecht gekomen om te eten. We werden vriendelijk ontvangen en naar een sfeervol hoekje gebracht. Aardig en niet opdringerig personeel. Allebei een hele goede biefstuk gegeten met erg smakelijke groenten en heerlijke frieten. Vooraf en na afloop kregen we van het huis nog een verrassende kleine amuses. Erg attent! Een aanrader!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier voor het eerst. Als start de zalm, heerlijk. De hoofdgerechten waren ook erg lekker. Afgerond met het chocoladetoetje dat ook erg lekker was. Bij elke gang werd netjes verteld wat er in zat. Een aanrader.

Reizigers die Puur Eten & Drinken bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland
Leiden, Zuid-Holland

In Puur Eten & Drinken geweest? Deel je ervaringen!