“heerlijk gegeten”
Beoordeling van Puur Eten & Drinken

Puur Eten & Drinken
Reserveren met
Puur Eten & Drinken is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 13 van 320 Restaurants in Leiden
Keukens: Frans, Wijnbar
Geschikt voor: Grote groepen
Beschrijving: Er is zoveel lekkers op de wereld. Pure en eerlijke producten, die op verantwoorde wijze geproduceerd worden. Met oog voor dier en natuur. Zalm van Toet, Limburgs kloostervarken, Palmesteyn rund of ijs van professor Grunschnabel. Ambachtelijk bereid in onze eigen keuken. Dat mag geproefd worden. En daar zijn we trots op. Komt u met z’n tweeën of met een grotere groep. Zakelijk, met familie of vrienden. Heeft u een speciaal dieet of bijzondere wensen. Geen probleem, een bezoek aan restaurant Puur staat garant voor een geslaagde avond. Wij zien u graag! Kok Holverda
7 oktober 2017 beoordeeld

heerlijk gegeten, uitstekende bediening en een hele fijne avond gehad.
De gerechten die wij hadden waren heerlijk. We hadden gekozen voor een aanbieding van social deal - vier gangen menu.
Het was geen punt om voor een van de gasten iets anders te bestellen als voorgerecht.

27 september 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten, uitstekend bediend een gezellige avond gehad
zoals uit eten behoort te zijn.
Bediening uitstekend, vlot, klantgericht.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig naar binnen gelopen bij restaurant Puur. We hadden niet gereserveerd maar er werd een tafel gevonden. Gelukkig maar bleek gedurende de avond. Het eten was heerlijk. Zowel de Risotto, het kloostervarken als het rundvleesgerecht. Tussendoor werden er lekkere hapjes geserveerd. De prijs was erg redelijk en de bediening vlot en vriendelijk.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met groep daar gegeten. Veel verschillende gerechten maar alles was lekker. Van voorgerecht tot nagerecht. Met smaak klaar gemaakt. Keurige uitleg over het eten. Helaas was de koffie koud op het einde maar....het is vergeven.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een enig Restaurent we hebben heerlijk gegeten.
Je proeft dat er met liefde wordt gekookt en alle ingrediënten ook vers zijn.
Wij zaten bij de airco ( open deur ) dat was nu wel fijn omdat het warm was .
Dus luchtig kleden dan !
Wij wonen in de stad dus fijn adres er weer bij.
Wij komen zeker weer.

Reizigers die Puur Eten & Drinken bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland
Leiden, Zuid-Holland

In Puur Eten & Drinken geweest? Deel je ervaringen!