“Lekker gegeten, goede prijskwaliteit verhouding en leuke bediening”
Beoordeling van Restaurant|BREE33

Restaurant|BREE33
Geclassificeerd als nr. 34 van 319 Restaurants in Leiden
13 februari 2018 beoordeeld

Afgelopen weekend bij BRee33 prima gegeten. De bediening was vlot, gezellig en kundig. Ambiance was erg goed en daarnaast prijs kwaliteit verhouding ook. Hier kun je een gezellig avondje uit eten gaan voor een prima prijs. Wij komen terug.

31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. We zaten boven aan een 8-persoons tafel. Prima ambiance. Fijn rustig!
We hebben de 4 gangen gegeten. Lekker hoor. Niet overdreven gewoon goed. Porties zijn prima smaak is goed.
Bediening is vriendelijk.

29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met restaurantweek bij BREE33 gegeten! Leuke tent, we zaten boven. We hebben van het 4-gangenmenu genoten, er waren veel opties om uit te kiezen. Het eten kwam wel heel snel en we stonden na 1,5-2 uur weer buiten. Personeel was erg met zichzelf bezig en was niet echt vriendelijk.

Het eten was wel echt super en daar zou ik zeker voor terugkomen! Ook goed voor vegetariërs!

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier prima gegeten met lekker wijnen en het personeel is vriendelijk en kon ons goed adviseren

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Matig bezoek vandaag hier gehad. Eten was zozo; erg zielige hamburgertjes en de parelhoen was danig uitgekauwd. Tav groepen: pas op, men zet hier ongevraagd vele duurbetaalde bakken friet en salade. Vooral aan dat laatste had niemand behoefte, dient wel betaald te worden uiteraard.

Al met al geen aanrader.

Reizigers die Restaurant|BREE33 bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland
Leiden, Zuid-Holland

In Restaurant|BREE33 geweest? Deel je ervaringen!