“Heerlijk gegeten, goede kwaliteit”
Beoordeling van Siri Thai

Siri Thai
Reserveren met
Siri Thai is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 25 van 303 Restaurants in Leiden
Keukens: Thais
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor het eerst hier gegeten.
Klein Thais eethuisje. Gegoogeld voor een Thais restaurant in Leiden en Siri Thai werd door Iens zeer goed beoordeeld. Dus op basis hiervan een reservering gemaakt,

We waren met z'n drieën (schoonmoeder trakteerde) en alledrie waren we het over de kwaliteit en de smaak eens. Het is een klein restaurantje, enkele tafeltjes maar. We hadden alledrie een heerlijk voorgerecht ( saté kip, mini loempia's en een mix van diverse voorgerechtjes?
Als hoofdgerecht stonden bij ons op tafel, een massaman tahoe, kip in pittige oestersaus, bruine suiker en groente en de dagspecialiteit gehakte kip en garnalen in een pittige saus.
Alles was verrukkelijk! Goede porties ook.

Zeer vriendelijke bediening. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen en als ik zelf weer in Leiden ben dit restaurantje reserveren.
Reserveren is volgens mij wel een vereiste want het heeft slechts enkele tafeltjes.

22 augustus 2017 beoordeeld

Super uitgebalanceerde kaart. Heerlijke specialiteiten! Aanrader! De gerechten buiten de kaart om zijn ook bijzonder. Vriendelijke bediening.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Advies gekregen van ons b&b, dus hapje wezen eten. Heerlijk! Authetieke smaken en type gerechten. Aanrader.

11 augustus 2017 beoordeeld

Na de eerste keer totaal overrompelt door alles wat we voorgeschoteld kregen. Daarna regelmatig terug geweest en nog nooit iets zelf besteld. Laat ons altijd verrassen en altijd is het fantastisch. Heel knus rustig restaurant, waarbij eten, bediening en prijs perfect is.

10 juli 2017 beoordeeld

Wij kwamen hier omdat we zin hadden in een Thaise lunch, bleek het restaurant gesloten! De eigenaren waren wel aanwezig omdat ze net een catering hadden gehad en besloten om ons toch een lunch te serveren. En niet even snel tussendoor! We kregen uitgebreid de tijd en fantastische service. En ik heb in Nederland nog nooit zo lekker Thais gegeten. Echt een aanrader!

Reizigers die Siri Thai bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Siri Thai geweest? Deel je ervaringen!