“Na het winkelen in Leiden lekker gegeten bij Very Italian Pizza.”
Beoordeling van Very Italian Pizza

Very Italian Pizza
Reserveren met
Very Italian Pizza is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 28 van 314 Restaurants in Leiden
17 oktober 2017 beoordeeld

Als je voor het pand staat verwacht je niet dat het zo'n diepe grote zaak is. Het is er wel wat rumoerig. Je kijkt zo de keuken in en daar staat een authentieke houtoven waarin de pizza's worden gebakken. De menukaart is best wel uitgebreid met lekkere voor- hoofd- en nagerechten die lekker smaken en voor redelijke prijzen. Er loopt genoeg personeel rond en je wordt leuk geholpen, de ene keer wordt je in het Engels aangesproken en dan weer in het Nederlands. Het voorgerecht werd snel geserveerd, maar het hoofdgerecht duurde wat langer. Wij komen hier zeker nog wel eens terug.

3 oktober 2017 beoordeeld

Het is wel over duidelijk een budget restaurant. ''massa eten'' van gemiddelde kwijt. Een voorbeeld is de antipastini die ik had genomen. Alles was gewoon op een hoopje gegooid, zalmstukken met kappertjes erop, wat ui daarbovenop en wat rucola er doorheen met een half citroentje ''on the side''. Pizza is voor een pizza restaurant gewoon gemiddeld.
Eén voordeel, het is altijd druk en goedkoop.

Een kritische opmerking: toen wij wisselden van voorgerecht naar hoofdgerecht vroeg de serveerster aan mijn om mijn bestek van het bord af te halen...!? Hoezo moet ik dat zelf doen en hoezo krijg ik niet gewoon een nieuw setje..? Dit vond ik een beetje raar.

Ik zou hier niet snel weer eten.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Manager gaat slecht om met personeel! Echt schandalig!
Hangt geen fijne sfeer omtrent management en personeel. Dit viel erg op tijdens het diner.

25 augustus 2017 beoordeeld

Perfecte pizza's!
Heerlijke royale voorgerechten.
Vriendelijk personeel & een super leuke prijs om lekker te eten.

14 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijke pizza gegeten in een gezellig restaurant. Goede bediening in een druk bezocht restaurant. Eten was erg goed voor een goede prijs. Beetje vol met tafels en stoelen, maar verder prima.

Reizigers die Very Italian Pizza bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Very Italian Pizza geweest? Deel je ervaringen!