Priceline
Traveluro
Hotels.comUS$ 149
TravelocityUS$ 149
Beoordeeld op 27 augustus 2021

Mooi hotel met unieke details, kamer zag er goed uit, vriendelijk personeel en fijn dat je fietsen kwijt kon en bagage. Alleen de haar/body dispenser in één zou ik minder fijn vinden als ik langer was gebleven.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Golden Tulip Hotels - Louvre Hotels Group
Beoordeeld op 17 juli 2021

Prima accommodatie in Leiden. We kwamen om 12 u aan, vriendelijke ontvangst. Tevens konden we gelijk inchecken en de auto in de achtergelegen parkeergarage kwijt voor 12,50 euro per nacht.

Nette, schone na er. Heerlijke douche.
Bedden niet heel hard, bijna wat te zacht. Gebruik gemaakt van het extra kussen, welke iets minder hard was. Ook heb je een waterkoker op de kamer, wat ook erg prettig is.

Ontbijt was prima, voldoende keus en voldoende voorraad. Je kreeg een eigen tang, om zo je brood en beleg etc te kunnen pakken. Goede oplossing.
Daarbij het 3 gangen diner in het arrangement gedaan. Voorgerecht had iets beter in verhouding kunnen zijn of iets verfijnder. Maar de rest was prima.

Hotel ligt opeens paar minuten lopen van hartje centrum. Ideaal.
Geen last van de weg voor het hotel gehad.

Datum van verblijf: juli 2021
Natasja Hoogenboom, Gastenservice/Front Office van Tulip Inn Leiden Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2021

Geachte heer/mevrouw Pytsje,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review en mooie beoordeling. Wij zijn blij te vernemen dat u zo van uw verblijf heeft genoten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen.

Team Tulip Inn Leiden Centre

Beoordeeld op 13 december 2020 via mobiele applicatie

Goed hotel. Nette kamer. Fijn op korte afstand van het stadscentrum. Goede maatregelen ivm corona, goed ontbijt en ook logistiek zaken goed geregeld en restaurant met vriendelijke bediening en goed eten.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020

Op zich, prima hotel. Bij aankomst alles betaald. Kleine hond werd voor 25 euro per nacht belast. In boek op de kamer stond prijs van 10 euro per nacht. Was oude boek volgens receptie. Maar toch netjes geld terug. ( maar goed, 10 met opslag naar 25 euro??) Diner was echt top. Echter tot twee keer toe werd ons medegedeeld dat de geserveerde wijn er niet meer was...Dat is wel echt wel een jammer in een hotel als deze. Je kunt mensen eigenlijk niet een wijn serveren die je later niet meer hebt. En één kan maar tot twee keer toe.... Echt jammer....

Datum van verblijf: juni 2020
Natasja Hoogenboom, Gastenservice/Front Office van Tulip Inn Leiden Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2020

Beste gast, wat fijn om te horen dat je een goed verblijf hebt gehad in ons hotel. Je ervaring in het restaurant zal nog intern besproken worden, want dat is niet naar onze standaard geweest. Met vriendelijke groet, team Tulip Inn Leiden Centre

Beoordeeld op 26 februari 2020

We waren met de auto en konden de auto achter het hotel parkeren , prima geregeld. Vriendelijk personeel. De kamers waren ook goed maar wel gehorig. Bedden aan de harde kant. Het ontbijt buffet was goed .

Datum van verblijf: februari 2020
NatasjaH102, Front Office Manager van Tulip Inn Leiden Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Geachte gast, bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Fijn om te lezen dat het verblijf naar wens is geweest. Uw ervaring omtrent de kamers en bedden zal intern gedeeld worden. Hopelijk mogen wij in de toekomst nogmaals verwelkomen in het mooie Leiden. Met vriendelijke groet, team Tulip Inn Leiden Centre