11 juli 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel. Er werd rekening gehouden met onze vraag naar een rustig gelegen kamer.
Goede kamer, bed en badkamer. Prima parkeermogelijkheden. De volgende dag konden we de auto langer laten staan zonder bijbetaling, zodat we nog het centrum in konden gaan.
's Avonds nog volop mogelijkheden om in de bar nog even een afzakkertje te pakken.
Ontbijt in het weekend in shifts in verband met drukke bezetting hotel. Prima georganiseerd. Je kunt zelf aangeven wanneer je zou willen ontbijten. Ruime mogelijkheden, ook qua uitgebreidheid ontbijt.
Absoluut geen overlast gehad van de drukke bezetting in het hotel.
Kortom een echte aanrader voor iedereen die een weekendje Leiden in het verschiet heeft, of Soldaat van Oranje gaat bezoeken. ( taxirit enkel is ongeveer € 27,-) Zelf rijden is ook prima te doen!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
3 mei 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel Mooie luxe kamer. Locatie zowat tegenover het station en dichtbij het stadscentrum. Onze kamers was best ruim.
Je bent in 5 min in het centrum, leiden heeft een aangenaam centrum btw.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanbieding geboekt voor dit hotel. Is heel goed bevallen! Schone kamer en badkamer. Een uitgebreid ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Vlak bij het centraal station en niet ver van het centrum. Parkeren mogelijk.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
9 januari 2017 beoordeeld

Pluspunten zijn: op loopafstand van het centrum, goede prijs-kwaliteitverhouding.

Basic kamer met redelijke bedden en kleine maar fijne douche. Niets of niemand gehoord, gevoel alsof we alleen op de verdieping waren! Personeel is niet heel klantgericht, maar dat kan je voor deze prijs misschien ook niet verwachten. Ontbijt was prima.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net hotel op loopafstand van centrum en ns station. Eenvoudige maar schone en nette kamers. Ontbijt ruim voldoende maar wel erg druk. Gezamenlijk gebruik door zowel gasten van golden tulip en tulip inn. Douchecabine is ook wat aan de krappe kant. En twee 1 persoonsbedden niet ideaal en erg zachte matrassen.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner