3 maart 2016 beoordeeld

Mooi hotel, fijne ruimte kamers, schoon. Goede badkamer. Fijn ontvangst kregen een upgrade van 3 naar 4 sterren. Centraal gelegen in Leiden, prettig alles op loopafstand en vlakbij centraal station. Goede informatie vanuit de receptie en zeer hulpvaardig personeel.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
20 december 2015 beoordeeld

Al bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door de dames achter de receptie.
De dames vertelden gelijk waar alles te vinden was en van hoe laat tot hoe laat we konden ontbijten.
Tafel gereserveerd voor het diner wat ons voortreffelijk heeft gesmaakt en ook in het restaurant geweldig ontvangen en ons verteld wat er op het menu stond zonder door te drammen.
Kamer was netjes en rustig we hadden een kamer aan de achterzijde van het hotel op de vierde verdieping.
De volgende dag wat informatie in gewonnen bij de receptie en ons de beste plekjes van Leiden verteld en daar hebben we gebruik van gemaakt en we moeten zeggen de dames hebben er gelijk in gekregen.
Onze complimenten voor deze service

Kamertip: We hadden een kamer aan de achterzijde op de vierde verdieping en deze was heerlijk rustig
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
4 november 2015 beoordeeld

Wij hadden een hele mooie kamer tijdens 2 oktober en hebben heerlijk rustig geslapen ondanks de kermis voor de deur. We zaten aan de achterkant van het hotel. Het was een hele moderne kamer en we zullen hier zeker in de toekomst weer verblijven.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
31 augustus 2015 beoordeeld

Hotel is netjes, aankleding van hotel mooi echt van deze tijd.
Kamer netjes en groot met alle gemakken voorzien (tv, ijskastje, airconditioning , kluisje)
Douchgelegenheid netjes en als je iets vergeten bent, geen punt zeep shampoo alles aanwezig.
Ontbijt uitstekend verzorgd, keuze genoeg.
Conclusie een dikke 10

Kamertip: Centrale ligging
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
23 juli 2015 beoordeeld

Bij aankomst geen parkeerplaats. Personeel van dit hotel bood een sleutel aan om in de overdekte parking te parkeren. In ons arrangement zat een boottocht. Reservatie niet noodzakelijk, een half uur op voorhand kaartjes omruilen op locatie. Aangename kamer, comfortabele badkamer (washandjes zelf meenemen). Ruime keuze aan ontbijtbuffet!! En heel lekker.

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden