“De Italiaanse keuken op z'n best”
Beoordeling van Olive Land

Olive Land
Geclassificeerd als nr. 150 van 322 Restaurants in Leiden
Keukens: Deli, Italiaans
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier regelmatig om te lunchen en dat is niet voor niets. De sfeer en het eten zijn super. Er worden heerlijke verse broodjes, panini's, pizza's en pasta's gemaakt. Dit alles wordt met heel veel passie en liefde klaar gedaan door de chef. Wij worden altijd zeer warm en hartelijk ontvangen en geholpen. Dit is een absolute aanrader. En mocht je een keer thuis een feest hebben, is de catering die de chef regelt ook echt een aanbeveling.

22 mei 2016 beoordeeld

Gisteren voor de tweede keer bij Olive land geweest. Prima locatie ! We hebben lekker capucchino gedronken met citroentaart. Ondertussen werd er voor ons zessen een maaltijd gemaakt om mee naar huis te nemen.( Tortelloni al Prosciutto Crudo) Het was heerlijk. Hier worden ook producten verkocht die rechtstreeks uit Italie komen ( zoals heel goede pasta meel) . Vriendelijke ontvangst. We komen graag weer terug !

18 oktober 2015 beoordeeld

We hebben verse pizza's gegeten. De bediening as vriendelijk en heel attent. De prijs/kwaliteitverhouding is prima. Aanrader!

6 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je echt Italië wil proeven, moet je vooral hier een heerlijk broodje komen eten met een echte Italiaanse koffie. Ook kan je hier pizza's en pasta's eten. Het mooie is dat je voor niet al te duur hier super kan eten overdag. Bovendien doet Olive land ook aan catering. Je merkt dat alles van fantastische kwaliteit is. Je wordt met open armen hier ontvangen en kan er leuk zitten.

25 januari 2014 beoordeeld

Bij Olive Land kan je tegen een goede prijs terecht voor pasta's, pizza's en panini's. De chef bereidt onder jouw toeziend oog het eten en stopt er veel passie in. Mede daarom is het eten bij Olive Land vaak erg smakelijk. Ook bestaat er de mogelijk tot het aanschaffen van verschillende Italiaanse producten, waaronder wijnen, olijfolie en diverse hammen en salami's. Als je een liefhebber bent Italiaanse delicatessen, ben je hier op het juiste adres!

• Sfeer

Reizigers die Olive Land bekeken, bekeken ook

Leiden, Zuid-Holland

In Olive Land geweest? Deel je ervaringen!