Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 108
Aanbieding bekijken
Geen aanbetaling vereist
Priceline
US$ 108
Aanbieding bekijken
Trip.com
US$ 106
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 108
Hotels.comUS$ 108
Destinia.comUS$ 109
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.078)
Beoordelingen filteren
1.078 resultaten
Waardering van reizigers
228
443
226
116
65
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
228
443
226
116
65
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.078 beoordelingen
Beoordeeld op 31 januari 2023 via mobiele applicatie

Het hotel ligt recht achter het Centraal Station en is daardoor perfect te bereiken met openbaar vervoer. Via de hal van het gebouw neem je de lift naar de 12e verdieping voor check in. Check in verliep prima en snel. Mijn kamer was op de 10e verdieping. De standaardkamer is ruim met een groot bed. Het was er warm op de kamer, 23 graden, en het kastje aan de muur deed niets waardoor het warm bleef. Dit is niet fijn, vooral gedurende de nacht. Ik heb het raam maar open gezet, maar de airco hoort gewoon te werken. De douche en de wc delen een schuifdeur waardoor maar een van de twee ruimtes kan worden afgesloten. Een hele vreemde manier van kamer indelen. Het ontbijt buffet is prima.

Kamertip: Als je in de spa wil moet je apart reserveren en bijbetalen. Veel hotelgasten weten dit niet en worden teleurgesteld omdat spa niet inclusief is en bezet.
Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Reisde alleen
Bedank MaartenRoof
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 30 januari 2023

De welness is op een paar hygiëne puntjes na niks op aan te merken. In het hotel restaurant 1 grote chaos. Minimaal 10 minuten wachten voor je geplaatst wordt daarna komt er niemand met de kaart. Het woordje hospitality en klantvriendelijkheid is er ver van te missen. Vele mensen sturen eten terug omdat het niet goed is. Na half uur wachten weggelopen.

Kamertip: Sauna wellness was erg druk bezocht op zondag. Er moet meer gecontroleerd worden of mensen op hun handdoeken zitten.
Datum van verblijf: januari 2023
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Iwan W
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 16 december 2022

Samen met m'n vriend een nachtje hotel en wellness. Hotel zit in een soort verzamelgebouw. Inchecken op verdieping 12, onze kamer op tien. Inchecken was wat rommelig. Druk en geen duidelijke rijen, was blijkbaar ook voor entree wellness. Aardig personeel. Hotelkamer was wel oké, ruim genoeg. Badkamer/wc situatie beetje vreemd, de schuifdeur wordt gedeeld dus of de wc of de douche kon dicht, niet beide. Geen dealbreaker maar beetje weird. Schimmel in douchekabine en de wasbak was vies.

Welness an sich was prima. Handdoeken en badjas kunnen huren, prima sauna's en grappig om zo hoog te zitten (12e verdieping). Stoomcabine was niet echt schoon. Diner was een hele ervaring, lang moeten wachten om te kunnen bestellen ondanks ruim voldoende personeel. Voorgerecht kwam redelijk snel maar op hoofdgerecht 1,5 uur moeten wachten. Ze waren ons vergeten, best knap want er waren maar vijf tafels bezet. Vervolgens ook een haar in 't eten. Eten was ok, niet bijzonder. Niet dramatisch maar wel jammer allemaal. Personeel was aardig tho en we hadden gelukkig een goede bui.
Afrekenen ging gekukkig wel vlot.

Al met al een matige ervaring. Erg leuk gehad maar dat lag aan het goede gezelschap en niet aan kwaliteit hotel oid. Raad het niet aan.

Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Sightseer15495645365
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 27 november 2022 via mobiele applicatie

Betaald parkeren in de parkeergarage. 30 euro per dag. Zoeken waar het hotel is. Niet duidelijk aangegeven bij het gebouw. Zeer onvriendelijk en hooghartig ontvangst. Er was iets fout gegaan bij de boeking. Moesten we maar zelf oplossen. Gelukkig goed geholpen door het hoofdkantoor.
Vervolgens kregen we een andere kamer dan we geboekt hadden met schimmel, vieze wasbak, lekkende douche, scheuren in de muur van de badkamer en een afgebladderde wastafel. Geen uitzicht op de duinen of stad. Het uitzicht was namelijk het ziekenhuis. Vriendelijke medewerkers bij de ontbijtzaal. Genoeg keuze. Helaas was de pistolet heel hard en de roerei koud. Bij het uitchecken wederom zeer klantonvriendelijk te woord gestaan. Pluspunten: heerlijk bed, stortdouche en vriendelijke dame van het hoofdkantoor. Veel geld voor weinig kwaliteit, zeker geen vier sterren waard.

Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank 310machteldr
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 20 november 2022

Waardeloos lift/trap systeem. We verbleven op de 11e verdieping, moesten voor incheck/restaurant/ wellness naar 12e Maar om daar te komen eerst naar 10e verdieping, door gang lopen naar andere kant en daar weer naar 12e. Ontbijt hetzelfde verhaal maar dan naar de 5e. Niet echt gastvrij en ook niet op die manier uitgelegd. Alleen gezegd dat we via de 10e moesten en ontbijt op 5e was. Maar voor ontbijt dus wel juiste lift/ trap pakken anders sta je bij een kantoorruimte.
Trappenhuizen ook erg stoffig, minstens van 3 weken stofpluimen en viezigheid!!
Uitchecken sloeg helemaal nergens op. Alleen kaartje inleveren, alles was betaald, maar toch enorme rij en weinig ruimte. Slecht systeem en toen we er wat van zeiden (als serieuze verbetering) werd er ook nog een beetje boos op gereageerd. Ik zou 2 balies voor wellness gebruiken en een balie checkout. Nu werd er alleen gezegd, sorry dit is ons systeem, zo werken wij niet. Terwijl er wel minimaal 30 man stond te wachten, en 80% was checkout en dus gefrustreerd. Zeker gemiste kans en daardoor slechte eind indruk van hotel. Mischien tijdens deze spits van check-in wellness en check-out hotel anders extra personeel/balie inzetten? Of iemand van restaurant bijspringen?
Want kamer was op zich wel ok. Alleen onze wasbak liep niet door, ook gemeld.
Verder ontbijt veel op en net te laat met aanvullen. Zelf om borden en glazen gevraagd, maar iets later was het weer op. Is niet nodig, zelfs niet in de spits. Er liep namelijk ook genoeg personeel rond om dit te voorkomen.
Hopelijk wordt er serieus iets mee gedaan, want ik zie wel kansen.
Locatie is top tov centrum/OV/ parkeergarage
Oja en pijltjes richting fitness liepen ook dood.. geen fitness gevonden volgens de bordjes.

Kamertip: Tussen 10 en 11 erg druk in weekend, dus liever andere tijd met in- en uitchecken kiezen indien mogelijk
Datum van verblijf: november 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank sabinec265
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken