Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 99
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
US$ 99
Aanbieding bekijken
ZenHotels.com
US$ 94
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 99
Hotels.comUS$ 99
TravelocityUS$ 99
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.071)
Beoordelingen filteren
1.072 resultaten
Waardering van reizigers
228
442
224
114
64
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
228
442
224
114
64
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 1.072 beoordelingen
Beoordeeld op 13 november 2022

Bed is echt prima, maar dan kijk je verder: gordijn hangt (deels) op de grond, plafondtegel ligt los - en het is super gehorig, want je hoort iedereen, die door de gang loopt? Bij restaurant goed eten, maar niet hetgeen omschreven staat op menukaart - tonijnsteak met venkel is een goede tonijnsteak maar zonder venkel (voorgerecht), en salade pulled zalm met crème fraiche en dille is zalmsalade zonder cremefraiche en dille;dameblanche is ook niet overeenkomstig kaart etc etc

Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank J5242ALninab
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 11 november 2022 via mobiele applicatie

Bij aankomst al een tijdje staan wachten ondanks dat er 3 van de 4 kassa’s bemand waren maar schijnbaar was datgene waarmee Ze druk waren belangrijker dan de gasten. Kortaf geholpen, op het onvriendelijke af. We waren nieuw en hadden geen clue waar we heen moesten. Uiteindelijk zelf om een plattegrond gevraagd. Beneden aangekomen zagen we dat er nog opgietingen en floatingen waren maar ook daar waren we niet op gewezen. Kluisjes waren netjes maar erg weinig bankjes. Het was vrij druk en in de gang bij de douche was het dringen geblazen. Na een rondje sauna’s naar het restaurant voor een hapje en drankje. Spa besteld zonder kaart want die was even niet beschikbaar. Kregen twee glazen flesjes, moesten zelf om glazen vragen, vond meneer maar raar ? Nachos voldeden maar had wel wat meer kaas op gemogen. Alleen maar Engels sprekend personeel. Nog een paar sauna’s gedaan waar bij in sommige echt hard gepraat werd. Naar zwembad ( pas op de drempel) waar het water aan de koude kant was. Hottub groot maar erg luidruchtig.

Voor diner naar het restaurant. Duurde lang voor we werden geholpen. Ook weer half gare menu’s want hier misten de hoofdgerechten op. Kwamen er wel achter dat als je een fles Spa bestelde je bijna net zoveel betaalde als een glas. Dat vond ik erg zonde, waren we niet op gewezen toen we eerder onze drankjes bestelden zonder kaart. Eten was redelijk. Frietjes knapperig en vers, vlees voldoende en goed gebakken maar de slierterige natte groente waren onder de maat.

Na het eten nog even geluierd in de rustruimte. Daar waren we de enige en vonden we eindelijk een beetje rust. Uitchecken ging wederom erg traag.

De enige pluspunten waren de twee hete sauna’s. Je merkte aan de sfeer dat het echt een hotel wellness is. Gelukkig was mijn vriendin een fijn gezelschap en hebben we er samen iets van gemaakt.

Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank valerieOhio
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 24 oktober 2022 via mobiele applicatie

25 minuten wachten voor een bestelling van koffie en een munt thee !! Munt moest je zoeken en bruine blaadjes , honing niet aanwezig koffie werd 10 minuten na de munt thee bezorgd, personeel lijkt zich niet druk te maken met antwoord ! Mijn collega komt zo langs ! Tot 3 x

Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank perryveilbrief
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 1 oktober 2022 via mobiele applicatie

We konden s’nachts het hotel niet meer in, hebben in de stromende regen 3 kwartier buiten moeten staan. Nachtportier reageerde nergens op, tel contact werd niet opgenomen, stonden met 5 andere gasten te wachten totdat andere gasten naar buiten kwamen en de deur open deden. Volgende ochtend bij het uitchecken; tja vervelend, geen idee hoe dit kan volgens de receptie. Voor ons de laatste keer in dit hotel. Kamer op-zich redelijk, wat verouderd, veel licht van buiten. Ontbijt zeer matige koffie en automaten jus d’orange.

Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde voor zaken
1  Bedank Monique S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 27 september 2022

In tijden niet zo slecht gegeten als in Fletcher Leiden. Ik bestelde tonijn, de serveerster had er tajine van gemaakt. Ze herstelde de bestelling. Mijn tafelgenoot had het eten al op, toen bleek dat de tonijn op was. Ik bestelde vervolgens salade met zalm zonder zuivel. Na nog eens tien minuten bleek dat de salades kant en klaar waren en niet zonder zuivel konden. Toen heb ik maar friet (half gebakken, slap) besteld en groente. Het was een mix van half rauwe uien, prei en paprika, de betere bak rauwe soepgroenten maar dan vet. Helemaal niet lekker. Bij het afrekenen heb ik gemeld dat het eten slecht was. Toen kreeg ik een sauna-bon. Dat dan weer wel.

Datum van verblijf: september 2022
Bedank VDM2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken