Waardeloos lift/trap systeem. We verbleven op de 11e verdieping, moesten voor incheck/restaurant/ wellness naar 12e Maar om daar te komen eerst naar 10e verdieping, door gang lopen naar andere kant en daar weer naar 12e. Ontbijt hetzelfde verhaal maar dan naar de 5e. Niet echt gastvrij en ook niet op die manier uitgelegd. Alleen gezegd dat we via de 10e moesten en ontbijt op 5e was. Maar voor ontbijt dus wel juiste lift/ trap pakken anders sta je bij een kantoorruimte.
Trappenhuizen ook erg stoffig, minstens van 3 weken stofpluimen en viezigheid!!
Uitchecken sloeg helemaal nergens op. Alleen kaartje inleveren, alles was betaald, maar toch enorme rij en weinig ruimte. Slecht systeem en toen we er wat van zeiden (als serieuze verbetering) werd er ook nog een beetje boos op gereageerd. Ik zou 2 balies voor wellness gebruiken en een balie checkout. Nu werd er alleen gezegd, sorry dit is ons systeem, zo werken wij niet. Terwijl er wel minimaal 30 man stond te wachten, en 80% was checkout en dus gefrustreerd. Zeker gemiste kans en daardoor slechte eind indruk van hotel. Mischien tijdens deze spits van check-in wellness en check-out hotel anders extra personeel/balie inzetten? Of iemand van restaurant bijspringen?
Want kamer was op zich wel ok. Alleen onze wasbak liep niet door, ook gemeld.
Verder ontbijt veel op en net te laat met aanvullen. Zelf om borden en glazen gevraagd, maar iets later was het weer op. Is...Waardeloos lift/trap systeem. We verbleven op de 11e verdieping, moesten voor incheck/restaurant/ wellness naar 12e Maar om daar te komen eerst naar 10e verdieping, door gang lopen naar andere kant en daar weer naar 12e. Ontbijt hetzelfde verhaal maar dan naar de 5e. Niet echt gastvrij en ook niet op die manier uitgelegd. Alleen gezegd dat we via de 10e moesten en ontbijt op 5e was. Maar voor ontbijt dus wel juiste lift/ trap pakken anders sta je bij een kantoorruimte.
Trappenhuizen ook erg stoffig, minstens van 3 weken stofpluimen en viezigheid!!
Uitchecken sloeg helemaal nergens op. Alleen kaartje inleveren, alles was betaald, maar toch enorme rij en weinig ruimte. Slecht systeem en toen we er wat van zeiden (als serieuze verbetering) werd er ook nog een beetje boos op gereageerd. Ik zou 2 balies voor wellness gebruiken en een balie checkout. Nu werd er alleen gezegd, sorry dit is ons systeem, zo werken wij niet. Terwijl er wel minimaal 30 man stond te wachten, en 80% was checkout en dus gefrustreerd. Zeker gemiste kans en daardoor slechte eind indruk van hotel. Mischien tijdens deze spits van check-in wellness en check-out hotel anders extra personeel/balie inzetten? Of iemand van restaurant bijspringen?
Want kamer was op zich wel ok. Alleen onze wasbak liep niet door, ook gemeld.
Verder ontbijt veel op en net te laat met aanvullen. Zelf om borden en glazen gevraagd, maar iets later was het weer op. Is niet nodig, zelfs niet in de spits. Er liep namelijk ook genoeg personeel rond om dit te voorkomen.
Hopelijk wordt er serieus iets mee gedaan, want ik zie wel kansen.
Locatie is top tov centrum/OV/ parkeergarage
Oja en pijltjes richting fitness liepen ook dood.. geen fitness gevonden volgens de bordjes.Meer
Minder weergeven