Geen aanbetaling vereist
Expedia.comUS$ 141
TravelocityUS$ 141
Vio.comUS$ 117
Beoordeeld op 11 november 2022 via mobiele applicatie

Bij aankomst al een tijdje staan wachten ondanks dat er 3 van de 4 kassa’s bemand waren maar schijnbaar was datgene waarmee Ze druk waren belangrijker dan de gasten. Kortaf geholpen, op het onvriendelijke af. We waren nieuw en hadden geen clue waar we heen moesten. Uiteindelijk zelf om een plattegrond gevraagd. Beneden aangekomen zagen we dat er nog opgietingen en floatingen waren maar ook daar waren we niet op gewezen. Kluisjes waren netjes maar erg weinig bankjes. Het was vrij druk en in de gang bij de douche was het dringen geblazen. Na een rondje sauna’s naar het restaurant voor een hapje en drankje. Spa besteld zonder kaart want die was even niet beschikbaar. Kregen twee glazen flesjes, moesten zelf om glazen vragen, vond meneer maar raar ? Nachos voldeden maar had wel wat meer kaas op gemogen. Alleen maar Engels sprekend personeel. Nog een paar sauna’s gedaan waar bij in sommige echt hard gepraat werd. Naar zwembad ( pas op de drempel) waar het water aan de koude kant was. Hottub groot maar erg luidruchtig.

Voor diner naar het restaurant. Duurde lang voor we werden geholpen. Ook weer half gare menu’s want hier misten de hoofdgerechten op. Kwamen er wel achter dat als je een fles Spa bestelde je bijna net zoveel betaalde als een glas. Dat vond ik erg zonde, waren we niet op gewezen toen we eerder onze drankjes bestelden zonder kaart. Eten was redelijk. Frietjes knapperig en vers, vlees voldoende en goed gebakken maar de slierterige natte groente waren onder de maat.

Na het eten nog even geluierd in de rustruimte. Daar waren we de enige en vonden we eindelijk een beetje rust. Uitchecken ging wederom erg traag.

De enige pluspunten waren de twee hete sauna’s. Je merkte aan de sfeer dat het echt een hotel wellness is. Gelukkig was mijn vriendin een fijn gezelschap en hebben we er samen iets van gemaakt.

Beoordeeld op 24 oktober 2022 via mobiele applicatie

25 minuten wachten voor een bestelling van koffie en een munt thee !! Munt moest je zoeken en bruine blaadjes , honing niet aanwezig koffie werd 10 minuten na de munt thee bezorgd, personeel lijkt zich niet druk te maken met antwoord ! Mijn collega komt zo langs ! Tot 3 x

Beoordeeld op 1 oktober 2022 via mobiele applicatie

We konden s’nachts het hotel niet meer in, hebben in de stromende regen 3 kwartier buiten moeten staan. Nachtportier reageerde nergens op, tel contact werd niet opgenomen, stonden met 5 andere gasten te wachten totdat andere gasten naar buiten kwamen en de deur open deden. Volgende ochtend bij het uitchecken; tja vervelend, geen idee hoe dit kan volgens de receptie. Voor ons de laatste keer in dit hotel. Kamer op-zich redelijk, wat verouderd, veel licht van buiten. Ontbijt zeer matige koffie en automaten jus d’orange.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 september 2022

In tijden niet zo slecht gegeten als in Fletcher Leiden. Ik bestelde tonijn, de serveerster had er tajine van gemaakt. Ze herstelde de bestelling. Mijn tafelgenoot had het eten al op, toen bleek dat de tonijn op was. Ik bestelde vervolgens salade met zalm zonder zuivel. Na nog eens tien minuten bleek dat de salades kant en klaar waren en niet zonder zuivel konden. Toen heb ik maar friet (half gebakken, slap) besteld en groente. Het was een mix van half rauwe uien, prei en paprika, de betere bak rauwe soepgroenten maar dan vet. Helemaal niet lekker. Bij het afrekenen heb ik gemeld dat het eten slecht was. Toen kreeg ik een sauna-bon. Dat dan weer wel.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 14 september 2022

De kamer in het hotel is prima. Ruim, goed sanitaire voorzieningen en heel rustig. Alleen voetstappen van de verdieping er boven
Bar gaat al om 23.00 uur dicht: een aanfluiting
Ontbijt was aangekondigd als uitgebreid: dat viel toch wel wat tegen
En de sauna in het arrangement: veel te druk

Datum van verblijf: september 2022