Bij aankomst al een tijdje staan wachten ondanks dat er 3 van de 4 kassa’s bemand waren maar schijnbaar was datgene waarmee Ze druk waren belangrijker dan de gasten. Kortaf geholpen, op het onvriendelijke af. We waren nieuw en hadden geen clue waar we heen moesten. Uiteindelijk zelf om een plattegrond gevraagd. Beneden aangekomen zagen we dat er nog opgietingen en floatingen waren maar ook daar waren we niet op gewezen. Kluisjes waren netjes maar erg weinig bankjes. Het was vrij druk en in de gang bij de douche was het dringen geblazen. Na een rondje sauna’s naar het restaurant voor een hapje en drankje. Spa besteld zonder kaart want die was even niet beschikbaar. Kregen twee glazen flesjes, moesten zelf om glazen vragen, vond meneer maar raar ? Nachos voldeden maar had wel wat meer kaas op gemogen. Alleen maar Engels sprekend personeel. Nog een paar sauna’s gedaan waar bij in sommige echt hard gepraat werd. Naar zwembad ( pas op de drempel) waar het water aan de koude kant was. Hottub groot maar erg luidruchtig.
Voor diner naar het restaurant. Duurde lang voor we werden geholpen. Ook weer half gare menu’s want hier misten de hoofdgerechten op. Kwamen er wel achter dat als je een fles Spa bestelde je bijna net zoveel betaalde als een glas. Dat vond ik erg zonde, waren we niet op gewezen toen we eerder onze drankjes bestelden zonder kaart. Eten was redelijk. Frietjes...Bij aankomst al een tijdje staan wachten ondanks dat er 3 van de 4 kassa’s bemand waren maar schijnbaar was datgene waarmee Ze druk waren belangrijker dan de gasten. Kortaf geholpen, op het onvriendelijke af. We waren nieuw en hadden geen clue waar we heen moesten. Uiteindelijk zelf om een plattegrond gevraagd. Beneden aangekomen zagen we dat er nog opgietingen en floatingen waren maar ook daar waren we niet op gewezen. Kluisjes waren netjes maar erg weinig bankjes. Het was vrij druk en in de gang bij de douche was het dringen geblazen. Na een rondje sauna’s naar het restaurant voor een hapje en drankje. Spa besteld zonder kaart want die was even niet beschikbaar. Kregen twee glazen flesjes, moesten zelf om glazen vragen, vond meneer maar raar ? Nachos voldeden maar had wel wat meer kaas op gemogen. Alleen maar Engels sprekend personeel. Nog een paar sauna’s gedaan waar bij in sommige echt hard gepraat werd. Naar zwembad ( pas op de drempel) waar het water aan de koude kant was. Hottub groot maar erg luidruchtig.
Voor diner naar het restaurant. Duurde lang voor we werden geholpen. Ook weer half gare menu’s want hier misten de hoofdgerechten op. Kwamen er wel achter dat als je een fles Spa bestelde je bijna net zoveel betaalde als een glas. Dat vond ik erg zonde, waren we niet op gewezen toen we eerder onze drankjes bestelden zonder kaart. Eten was redelijk. Frietjes knapperig en vers, vlees voldoende en goed gebakken maar de slierterige natte groente waren onder de maat.
Na het eten nog even geluierd in de rustruimte. Daar waren we de enige en vonden we eindelijk een beetje rust. Uitchecken ging wederom erg traag.
De enige pluspunten waren de twee hete sauna’s. Je merkte aan de sfeer dat het echt een hotel wellness is. Gelukkig was mijn vriendin een fijn gezelschap en hebben we er samen iets van gemaakt.Meer
Minder weergeven